ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



انصاری: تا آخر عمرم مدیون برانکو هستم


تسنیم/ مدافع‌چپ تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا آخر عمر ورزشی‌ام مدیون برانکو هستم که به من اعتماد کرد. ابتدای فصل وقتی برانکو ایوانکوویچ از بین همه گزینه‌های لیگ برتری برای پست دفاع‌ چپ محمد انصاری را از لیگ یک انتخاب کرد خیلی‌ها به این مربی خرده گرفتند، اما بعد از چند هفته که از لیگ پانزدهم سپری شد خیلی‌ها این انتخاب سرمربی پرسپولیس را تحسین کردند. محمد انصاری درباره این قضیه و موارد مربوط به تیمش پاسخگو شد که مشروح در آن در زیر می‌آید:
انتظار می‌رفت تیم استقلال اهواز را با اختلاف گل فراوان ببرید؟
خدا را شکر که سه امتیاز این بازی را گرفتیم تا شرایط‌مان در جدول بهتر شود. البته می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم، اما بدشانس بودیم.
این روز‌ها همه از مهدی طارمی بابت موقعیت‌های گلی که از دست می‌دهد انتقاد می‌کنند، نظر تو چیست؟
این انتقادات منصفانه نیست. مهدی طارمی یکی از بهترین مهاجمان لیگ است و تا امروز هم با گل‌هایش کمک زیادی به تیم کرده است. طبیعی است که در فوتبال همه موقعیت‌ها تبدیل به گل نشود. اتفاقاً مهدی در بازی با استقلال اهواز بهترین عملکرد را داشت و فقط بدشانس بود که ضرباتش به گل تبدیل نشد. چنین شرایطی برای هر مهاجمی حتی بهترین‌های دنیا هم پیش می‌آید. این را هم فراموش نکنید که طارمی گل سه امتیازی برای تیم زد و کمک کرد سه امتیازی باارزش کسب کنیم.
پرسپولیس در بازی‌های اخیر خود خیلی کم به حریفانش فرصت گلزنی می‌دهد، دلیلش چیست؟
دلیلش عملکرد خوب و زحمات همه بازیکنان تیم است. وقتی تیم از همان جلو حریف را تحت فشار قرار دهد، مطمئناً دروازه‌مان خیلی کمتر تحت فشار قرار می‌گیرد و این یک اصل در فوتبال است. ضمن اینکه ضریب اشتباهات بازیکنان تیم هم پایین آمده و همه بازیکنان در شرایط خوب خود به سر می‌بردند.
کمتر کسی فکر می‌کرد محمد انصاری که ابتدای فصل هیچ‌کس او را نمی‌شناخت به یک‌باره تبدیل به دفاع چپ ثابت و تأثیرگذار پرسپولیس شود؟
خدا را شکر که توانستم اعتماد برانکو را جلب کنم و فکر می‌کنم تا آخر عمر ورزشی‌ام مدیون برانکو هستم.
فکر می‌کنی اگر مربی ایرانی سرمربی پرسپولیس بود حاضر می‌شد در مورد تو چنین ریسکی کند؟

من دو فصل پیش همراه با تیم فجرسپاسی دو سال در لیگ برتر بازی کرده بودم و آنجا زیر نظر غلامحسین پیروانی و محمود یاوری کار کردم. این فصل زیر نظر برانکو از نظر فنی خیلی پیشرفت کردم و به نظرم روند صعودی را پله پله طی می‌کنم.
خیلی وقت بود پرسپولیس به دنبال دفاع چپ استاندارد بود و بازیکنان زیادی در سال‌های اخیر در این پست امتحان شدند، اما هیچ یک جواب ندادند!
پرسپولیس در گذشته مدافعان چپ‌پایی مثل مجتبی محرمی، رضا شاهرودی و مهرداد میناوند را داشته است که همگی در این پست بهترین بودند. نظر لطف شماست که من بازیکن استانداردی هستم، اما هنوز راهی طولانی برای پیشرفت دارم.
فکر نمی‌کنی در زمین مسابقه بیش از حد آرام و نجیب بازی می‌کنی؟
اتفاقاً خیلی از دوستانم این موضوع را به من گفته‌اند! شاید بهتر باشد کمی در زمین محکم‌تر بازی کنم.


ویدیو مرتبط :
این حسه قشنگو مدیون تو هستم!