سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



تزیین قاب با صدف و سنگ دریایی


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.27 - 09:37

تزیین قاب با صدف و سنگ دریایی

پارسه گرد/ با گذری در اطراف ساحل می‌توانید سنگ‌های صاف و صیقلی یا چوب‌های آب آورده و صدف و گوش‌ماهی‌های زیبایی پیدا کنید.
صدف و سنگ‌های دریایی دارای شکل و فرم و ابعاد و بافت‌های متنوعی هستند، که هرکدام زیبایی خاص خود را دارند. اگر از صدف‌هایی که پیدا کرده‌اید خلاقانه استفاده کنید، حتی پس از گذشت مدت زمان زیادی از تابستان نیز، دیدن آن برای‌تان یادآور فصل تابستان خواهد بود.
ساخت این آینه تزئینی با یک قاب معمولی و سنگ‌های دریایی را امتحان کنید. هنگام جمع کردن صدف و سنگ‌ها، سعی کنید بهترین‌ها را انتخاب کنید و به دنبال انواع خاص و متفاوت آن برای ایجاد طرحی زیباتر باشید. همچنین می‌توانید این سنگ‌های دریایی را از فروشگاه‌های مخصوص سنگ و صدف خریداری کنید. انواع خاص صدف‌هایی که برای ساخت این کاردستی پیشنهاد می‌شوند، عبارتند از: گوش‌ماهی پیچ خورده که در آفریقای غربی موجود است، سنگ‌های کوبایی، سنگ کاردیتا با آج‌های گسترده که مختص فلوریدا است، سنگ‌های صدادار که به سنگ‌هایی که دارای کشش آب ساحل هستند نیز معروف است و اغلب در شهر ماساچوست در کشور برزیل یافت می‌شود و سنگ‌های شکننده ماکترا در اقیانوس اطلس.
لوازم مورد نیاز:
قاب عکس با سطح تخت
صدف و سنگ‌های دریایی
بتونه مخصوص چوب (دلخواه)
رنگ اکریلیک (دلخواه)
مداد
دوربین پلاروید (عکس فوری) (دلخواه)
چسب مخصوص کاردستی
مراحل ساخت:
1. یک قاب ارزان‌ قیمت با سطحی تخت، جهت چسباندن صدف و سنگ‌ها به سطح آن انتخاب کنید. این قاب می‌تواند رنگ شده یا به صورت چوب خام باشد؛ اگر می‌خواهید آن‌را خودتان رنگ‌آمیزی کنید، ابتدا سطح قاب را با بتونه مخصوص پوشش دهید و سپس با رنگ آکریلیک، قاب را رنگ‌آمیزی کنید. پشت آینه و قاب را می‌توانید با ورق نقره بپوشانید تا صاف و یک‌دست شود و با کشیدن آن روی سطح قاب نیز می‌توانید به آن ظاهری قدیمی و آنتیک بدهید که این کار با چسباندن سنگ و صدف یا تکه‌های شیشه آینه برش خورده، کامل خواهد شد.
2. سنگ و صدف‌ها را طبق طرح دل‌خواه‌تان روی قاب دسته‌بندی کنید. سپس، محل قرارگیری هریک را با ماژیک علامت‌گذاری کنید یا با گرفتن یک عکس فوری جهت استفاده به عنوان راهنما، محل چسباندن هریک را مشخص کنید. انواع سنگ و صدف با هر ابعاد و اندازه‌ای که برای قاب شما مناسب است را می‌توانید برای ساخت این کاردستی به کار ببرید.
3. چسباندن سنگ و صدف‌ها را توسط چسب مخصوص شروع کنید. ابتدا برای لایه زیر، طرح موردنظرتان را با چسب مشخص کنید و سپس لایه بعدی که چسباندن سنگ و صدف‌ها است را روی آن اجرا کنید. در انتها، اجازه دهید تا کارتان به‌طور کامل خشک شود.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
تزیین قاب گوشی + تزیین آینه