سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گوشی هوشمند جدید نکسوس، با چیپست Snapdragon 820، توسط هواوی تولید می شود


گوشی هوشمند جدید نکسوس، با چیپست Snapdragon 820، توسط هواوی تولید می شود

شهر سخت افزار/ در حالی که کوالکام، جدیدترین چیپست خود را با نام Snapdragon 820 عرضه کرده، به تدریج اخبار اسمارت فون هایی که قرار است در 2016 با این پردازنده به بازار بیایند را می شنویم. مسلماً تعداد زیادی از پرچم داران از جمله نسخه ای از Galaxy S7، با این چیپست قدرتمند ارائه خواهند شد. در این میان، گوشی هوشمند جدید نکسوس، ساخت هواوی نیز جزو یکی از دارندگان Snapdragon 820 در سال 2016 خواهد بود. با ما همراه باشید.

بر اساس نظر یک آنالیزور چینی به نام پن جیوتانگ، یکی از گوشی های رده بالای سال آتی میلادی که مجهز به اسنپ دراگون 820 خواهد بود، اسمارت فون جدید نکسوس است.

در واقع می توان گفت هواوی پس از استقبال خوب مشتریان از Nexus 6P، انگیزه لازم را برای تولید نکسوس جدید در یافت کرده است. چندی قبل نیز خبری مبنی بر ساخت تبلت جدید Nexus 7 از سوی هواوی منتشر شد. با این اوصاف سال 2016 برای کمپانی چینی، سال پرکاری خواهد بود.

در حال حاضر اطلاعات دیگری راجع به Nexus جدید هواوی، وجود ندارد و تنها می توان وجود بدنه تمام فلزی آن را حدس زد. مشخصه ای که از بهترین ویژگی های Nexus 6P است. با حضور Snapdragon 820 در این اسمارت فون، باید منتظر قابلیت های برتر و متمایز کننده از نکسوس آتی باشیم.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
تیزر تبلیغاتی گوشی هواوی نکسوس 6پی