ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بازگشت کاپیتان/ پیراهن شماره 15 به مجیدی رسید


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسینم، تمرین نوبت عصر امروز (جمعه) استقلال ساعت 17 در سالن وزنه مجموعه یزدان جنت‌آباد برگزار شد. در این تمرین بازیکنان به مدت یک ساعت کار با وزنه را انجام دادند.

* برخی از بازیکنان از کادر فنی سوال پرسیدند که چرا تمرین بدنسازی در سالن وزنه مجموعه انقلاب برگزار نمی‌شود که در پاسخ کادر فنی اعلام کرد که برای تمرین عصر با مجموعه انقلاب هماهنگی نشده بود.

* پرویز مظلومی، مهدی رحمتی، محمدرضا خرسندنیا، منصور پورحیدری غایبان تمرین امروز بودند.

* مهدی امیرآبادی بازیکن و کاپیتان پیشین استقلال همراه حنیف عمران‌زاده به محل تمرین آبی‌پوشان رفت و با برخی از بازیکنان از جمله آرش برهانی و وحید طالب‌لو خوش و بش کرد. امیرآبادی با هماهنگی عمران‌زاده در گوشه سالن به کار با وزنه پرداخت.

* هرایر مگویان که در کشورش به سر می‌برد، در تمرین آفتابی شد و مورد استقبال هم‌بازی‌های خود از جمله حنیف عمران‌زاده قرار گرفت. مگویان که شماره 15 استقلال را بر تن می‌کند به سمت فرزاد مجیدی رفت و به او گفت که شما هم روزی این پیراهن را می‌پوشیدی و خوشحالم که این پیراهن امروز در اختیار من است. مگویان به نشانه احترام به مربی استقلال گفت که پیراهنش را به او اهدا می‌کند. مجیدی نیز از اقدام مدافع استقلال تشکر کرد.

* بازیکنان پس از پایان تمرین راهی سونا و استخر شدند.

* تمرین فردا (شنبه) استقلال ساعت 12:30 برگزار خواهد شد. هنوز محل تمرین آبی‌پوشان مشخص نشده است.

* تیم استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال میزبان صبای قم خواهد بود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
اهدای پیراهن شماره 7 اسپانیول به مجیدی