سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برگزاری اردوی جهادی بسیج دانشجویی 11 دانشگاه تهران در 7 استان کشور


صادق مفرد مسئول سازندگی سازمان بسیج دانشجویی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به اردوهای جهادی دانشجویان در ایام نوروز سال 95 گفت: گروه‌های جهادی دانشجویان در 28 استان اردوی جهادی برگزار کردند که نزدیک به 11 هزار و 500نفر از دانشجویان در این اردوها حاضر شدند. این اردوها از 20 اسفند آغاز و تا 20 فروردین ادامه داشت.

مسئول سازندگی سازمان بسیج دانشجویی کشور  پیرامون برگزاری اردوی جهادی دانشجویان بسیجی دانشگاه‌‌های تهران نیز گفت: بسیج دانشجویی 11 دانشگاه تهران در نوروز سال 95 در اردوهای جهادی حضور پیدا کردند.

وی اضافه کرد: امسال 600 دانشجوی بسیجی تهرانی در 7 استان د‌ر عرصه‌های مختلف عمرانی، سازندگی، فرهنگی، پزشکی دامپزشکی و برخی گروه‌ها در کارهای اشتغال سازی در قالب اردوهای جهادی حضور داشتند.

صادق مفرد در پایان گفت: خوزستان، خراسان رضوی، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کرمان سیستان و بلوچستان و استان البرز از جمله استان‌هایی بودند که دانشجویان تهرانی در ایام نوروز با برگزاری اردوهای جهادی به خدمت رسانی مشغول بودند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
اردوی جهادی بسیج دانشجویی شهرقدس