فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



انتصاب مدیرکل نمایش خانگی/مجوز ساخت سه فیلم کوتاه


به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی سازمان سینمایی، در حکم حجت الله ایوبی خطاب به حسین پارسایی آمده است: نمایش خانگی به عنوان عرصه ای پر مخاطب نیازمند ارتقاء کیفی و کمی محصولات است؛ انتظار می رود ضمن توجه به دفترچه سیاست ها و برنامه های سازمان سینمایی در دولت تدبیر و امید نسبت به پیگیری اولویت های این بخش اقدام کنید.
وی ایجاد شرایط لازم برای تعامل فعال بین تهیه کنندگان آثار سینمایی و ویدیویی، اهتمام به تقویت و توانمندسازی بخش خصوصی در قالب حمایت های حقوقی و معنوی از آنان و ارتقاء کیفی تولیدات داخلی و تنظیم نسبت متعادل با آثار خارجی منتشر شده در شبکه نمایش خانگی را از جمله اولویت های نمایش خانگی دانست.
حسین پارسایی متولد 1346 در شهر قم و دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی و استاد دانشگاه است. وی پیشتر رییس مرکز تئاتر شهر، ریاست مرکز هنرهای نمایشی، مدیریت عامل بنیاد فرهنگی رودکی را برعهده داشته است.
پارسایی همچنین مشاور عالی هنرهای نمایشی حوزه هنری، عضو کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی و دبیری جشنواره های متعدد بین المللی در سال های 83 تاکنون را عهده دار بوده است.

**صدور مجوز ساخت برای سه فیلم کوتاه
در جلسه شورای پروانه ساخت ویدیویی برای سه فیلمنامه کوتاه مجوز صادر شد.
شورای پروانه ساخت ویدیویی در جلسه 29 آذر که با حضور حداکثر اعضا برگزار شد برای سه فیلمنامه کوتاه با عنوان های «مردی با زخم هایش» به تهیه کنندگی و کارگردانی علی اصغر احمدیی مقدم، «به خاطر عزیز» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد رضا زمانی و «ع.س.ک» به تهیه کنندگی و کارگردانی حسام الدین نوروزی پروانه صادر کرد.
فراهنگ**9246**1569

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مجوز فیلم کوتاه جا