سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



چگونه خمیر بازی درست کنیم


چگونه خمیر بازی درست کنیمچگونه/ خمیر بازی برای بچه ها نه تنها راهی برای گذراندن وقت است بلکه باعث تقویت مهارتهای خلاقانه در آنها می شود. کودکان و نوجوانان اشتیاق زیادی برای بازی با خمیر دارند. نگهداری مقدار زیادی خمیر که آن را از فروشگاه ها تهیه کرده اید، می تواند مشکل باشد. در عوض بچه ها می توانند با خمیری که خودتان به راحتی در آشپزخانه درست کرده اید بازی کنند.
خمیر پخته
1
به اندازه 2 فنجان آب را در یک ماهیتابه بزرگ بریزید.
2
چند قطره رنگ خوراکی به آب اضافه کنید و آن را هم بزنید. روغن هم اضافه کنید.
3
در یک کاسه 2 فنجان آرد و مقداری کرم تارتار را با استفاده از چنگال با هم مخلوط کنید.
4
سریع مخلوط آرد را در آب بریزید و تا زمانی که مخلوط صاف و یکدستی به دست آمد آن را هم بزنید.
5
ماهیتابه را روی اجاق بگذارید و آن را روی حرارت متوسط تنظیم کنید. مخلوط را تا جایی که حالت خمیری پیدا کند هم بزنید. سپس آن را از روی اجاق برداشته و قبل از استفاده به مدت 30 دقیقه در یخچال قرار دهید.
خمیر نپخته
6
به اندازه 2 فنجان آب را در یک کاسه بریزید. چند قطره رنگ خوراکی به آن اضافه کنید و مخلوط را هم بزنید.
7
آرد و نمک را به کاسه اضافه کنید.
8
با دست تان مخلوط را در کاسه هم بزنید تا به شکل خمیر در بیاید. خمیر را از کاسه بیرون بیاورید و آنقدر با دستتان ورز دهید تا صاف و یکدست شود.
نکات و هشدارها
وقتی از خمیر استفاده نمی کنید آن را در یک ظرف پلاستیکی در بسته نگهداری کنید تا خشک نشود. خمیر در طول زمان ممکن است خشک شود، اما اگر آن را در داخل یک حوله مرطوب درون ظرف پلاستیکی نگهداری کنید دیرتر خشک می شود.


با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: چگونه


ویدیو مرتبط :
درست کردن خمیر بازی با مخلوط کردن بوراکس و چسب چوب