سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ششمین اتاق مادر و كودك در ایستگاه مترو عبدل آباد افتتاح شد


به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرعامل شركت بهره برداری مترو تهران و حومه در مراسم افتتاح اتاق مادر و كودك در ایستگاه مترو عبدل آباد گفت: پس از ایستگاههای تئاتر شهر، صادقیه، امام خمینی (ره)، بهارستان و ترمینال جنوب در جنوبی ترین ایستگاه مترو به اتاق مادر و كودك مجهز شد.
محسن نایبی ادامه داد: مجهز كردن ایستگاههای مترو در راستای تكریم از مادران و كودكان و با شعار تهران شهر دوستدار كودك در ایستگاههای مترو اجرایی می شود.
مدیرعامل شركت بهره برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان كرد: روزانه حدود یك هزار نفر مادران به همراه فرزندان زیر دو سال از خطوط مترو استفاده می كنند و ایستگاههای پر تردد را به اتاق مادر و كودك مجهز خواهیم كرد.
وی تصریح كرد: در این اتاق ها مادران به همراه كودك خود در یك فضایی آرام نسبت به استراحت و رسیدگی به كودكانشان اقدام می كنند.
نایبی با بیان اینكه در 24 ایستگاه مترو تهران نماز جماعت برگزار می شود گفت: تمامی 101 ایستگاه مترو تهران به نمازخانه مجهز خواهد شد.
وی با بیان اینكه مترو تهران روزانه حدود سه میلیون مسافر را جابجا می كند خاطرنشان كرد: تلاش می كنیم فضای مترو تهران را از یك سازه فلزی به فضای بزرگ فرهنگی و اجتماعی تبدیل كنیم.
زهرا مشیری مشاور امور زنان شهرداری تهران نیز در این مراسم با بیان اینكه توجه به حقوق زنان مورد تاكید نظام جمهوری اسلامی است، گفت: توجه به حقوق شهروندان به ویژه مادران و كودكان بسیار مهم و با اهمیت است.
وی با بیان اینكه امروزه با تغییرات سبك زندگی در زمینه تحكیم خانواده ها باید اقدامات ضروری صورت بگیرد افزود: جهان امروز بسیار پرشتاب در حال تغییر و حركت است و باید این تغییرات را با تدبیر پیش برد.
همسر شهردار تهران تاكید كرد: در حال حاضر شكاف بزرگی بین تغییر و تدبیر وجود دارد و باید در زمینه تحكیم خانواده ها و افزایش حقوق شهروندان به ویژه مادران كارهای ضروری انجام داد.
ششمین اتاق كودك و مادر امروز به مناسبت اعیاد شعبانیه با حضور مدیرعامل شركت بهره برداری مترو تهران و حومه، زهرا مشیر مشاور امور زنان شهرداری تهران در ایستگاه مترو عبدل آباد یكی از جنوبی ترین ایستگاههای مترو تهران در خط سه به بهره برداری رسید.
تهرام/7243//1348

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اتاق مادر و كودك در شهر زیر زمینی