ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ضعیف‌ترین شروع رونالدو در رئال مادرید


ورزش 3/ کریستیانو رونالدو، فوق ستاره رئال مادرید، ضعیف ترین شروع خود در این تیم را در فصل جاری تجربه می‌کند.
شب گذشته رئال مقابل ویارئال شکست خورد تا سومین شکست خود را در پایان هفته ی پانزدهم به ثبت رسانده باشد. با وجود تساوی بارسلونا، رئال این فرصت را داشت که خود را به 2 امتیازی کاتالان‌ها برساند ولی شکست مقابل ویارئال، اختلاف امتیاز آنها با بارسا و اتلتیکو را به 5 امتیاز رساند.
این روند ضعیف برای رونالدو نیز صدق می‌کند.او ضعیف ترین شروع خود از ابتدای حضورش در رئال را تجربه می‌کند. کریستیانو تا پایان هفته پانزدهم در فصل 12-2011 ،17 گل، در فصل 13-2012، 13 گل، در فصل 14-2013، 17 گل و در فصل گذشته، 26 گل به ثمر رسانده بود ولی او در این فصل تنها 10 گل به ثمر رسانده و این ضعیف ترین شروع او در رئال مادرید محسوب می‌شود.
فشارها بر روی سپیدپوشان به اوج رسیده و باید دید که بنیتس می‌تواند رئال را از این شرایط خارج کند یا او هم رو به درهای خروج باشگاه حرکت خواهد کرد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
بارسلونا -رئال مادرید...گل دوم رئال رونالدو تساوی...