فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



خالق انیمیشن «سیا ساکتی»، «سالم و ناسالم» را ساخت


به گزارش خبرگزاری تسنیم،مجموعه انیمیشن های «سالم و ناسالم» به تهیه کنندگی و کارگردانی بهرام عظیمی برای پخش از شبکه های سیما تولید شد. عظیمی کارگردان فیلم و سریال های انیمیشن که با عنوان «سیا ساکتی» شناخته شده است.

«سالم و ناسالم» نام یک مجموعه انیمیشن سه بعدی است که در هر قسمت آن به موضوعات مرتبط با سلامت می پردازد و در قالب ساختاری طنزگونه نکات بهداشتی را با رویکرد پیشگیرانه مطرح می کند.

این مجموعه انیمیشن که با نگاه آموزش و فرهنگ سازی به کودکان در حوزه سلامت تولید خواهد شد، قرار است از شبکه های سیما پخش شود.

بهرام عظیمی متولد 1345 در تهران ، فارغ‌التحصیل رشته صنایع دستی از دانشگاه هنر تهران و دارای نشان درجه 2 هنری معادل با فوق لیسانس انیمیشن می‌باشد. وی کارگردانی انیمیشن، فیلمنامه‌نویسی، طراح کاراکتر و کاریکاتوریستی را در کارنامه خود دارد.

از جمله معروف ترین آثار بهرام عظیمی می توان به انیمیشن‌های تبلیغاتی راهنمایی و رانندگی و فیلم سینمایی فیلم تهران 1500 اشاره کرد.

موسسه آوای هنر سلامت، چندی پیش با هدف تهیه و تولید سریال ها و فیلم های تلویزیونی، ویدیویی، انیمیشن، کوتاه، بلند و مستند اعم از داستانی، آموزشی، صنعتی و تاریخی به منظور بالابردن سطح دانش و بینش عمومی در حوزه نظام سلامت توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با مدیر عاملی ابراهیم داروغه زاده تاسیس شد.

انتهای‌پیام/


ویدیو مرتبط :
انیمیشن های سالم و ناسالم قسمت سوم