دانیل کریگ در یک سریال اقتباسی جلوی دوربین می‌رود


دانیل کریگ در یک سریال اقتباسی جلوی دوربین می‌رودمهر/ دانیل کریگ بازیگر نقش جیمز باند این بار قرارداد بازی در یک اقتباس تلویزیونی را امضا کرد.
دانیل کریگ بازیگر انگلیسی که بیش از هر چیز برای بازی در مجموعه «جیمز باند» شناخته می شود، در یک سریال اقتباسی که با اقتباس از رمان «خلوص» نوشته جاناتان فرانزن ساخته می‌شود، جلوی دوربین می‌رود.

«خلوص» که به تازگی منتشر شده، داستان زن جوانی را روایت می‌کند که اسمش «پیوریتی» یا «خلوص» است. او در جستجوی پدرش است و در عین حال با شخصیتی کاریزماتیک در اینترنت ارتباط دارد. او که شمایلی شبیه آسانژ یا ادوارد اسنودن دارد، آندرس وولف نام دارد. کریگ قرار است نقش وولف را در این مجموعه تلویزیونی ایفا کند.

کریگ باید در نقش هکری ظاهر شود که به عنوان هکری تاثیرگذار و تحسین شده شناخته می‌شود.

این درام در ۲۰ قسمت ساخته می‌شود و شبکه‌های شوتایم و اف ایکس از هم اکنون طالب آن هستند. سرویس‌های دیگری چون نت فلیکس، هولو و آمازون نیز متوجه این سریال هستند.

نویسنده فیلمنامه اقتباسی این اثر تاد فیلد است که با همکاری خود فرانزن نویسنده آمریکایی رمان، آن را برای یک سریال تلویزیونی می‌نویسند.

اسکات رودین تهیه کننده‌ «هتل بزرگ بوداپست»، «شبکه اجتماعی» و «مانی‌بال» تهیه کننده این سریال خواهد بود.

در حالی که دانیل کریگ برای اظهارنظرهایی مبنی بر این که احتمالا در قسمت بعدی جیمز باند بازی نخواهد کرد سروصدای زیادی به پا کرد، به نظر می‌رسد امضای قرارداد برای یک سریال ۲۰ قسمتی به معنی تلاش او برای فاصله گرفتن از دنیای باند باشد.



منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
تکنیک جدید (زیر دوربین سلفی) اقتباسی از تکنیک زیردوربین