سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هشدار در خصوص گود برج ميلاد


مهر/ رئيس کميته عمران شوراي شهر تهران گفت: اگر فرصت زماني نيلينگ گود ميلاد به اتمام رسيده باشد خاصيت پايداري خود را از دست مي دهد و جزو گودهاي خطرناک مي شود.

اقبال شاکري با اشاره به تذکر دوباره در خصوص گودهاي پرخطر شهر تهران در فصل بارندگي گفت: نظارت بر گودها وظيفه سازمان نظام مهندسي است و توسط معاونت معماري و شهرسازي مناطق اعمال قانون مي شود.

وي ادامه داد: بر اساس ماده ۵۵ قانون شهرداري ها در خصوص گودهاي پرخطر و پراهميت شهرداري به نيابت از مردم براي برطرف کردن خطرهاي احتمالي مي تواند راسأ به ايمن سازي گود اقدام کند.

اين عضو شوراي شهر تهران با بيان اينکه گود برج ميلاد براي پروژه اي مشترک ميان سازمان مشارکت هاي شهرداري و ناجا تشکيل شده است گفت: متاسفانه به دليل عدم تعيين تکليف طرح نهايي اين پروژه موقتا متوقف شده و گود نيز بلاتکليف است.

شاکري با بيان اينکه اين گود به سازه برج ميلاد هيچ گونه آسيبي وارد نخواهد کرد گفت: اما اگر مهلت نيلينگ به اتمام رسيده باشد ديگر گود پايداري ندارد و حتما خطرآفرين است.

وي با اشاره به نامه نگاري هايي که در خصوص تعيين تکليف وضعيت گود ميلاد شده است، افزود: بار ديگر نامه اي براي بررسي ايمني گود برج ميلاد به شهرداري ارسال خواهد شد.

رئيس شوراي شهر تهران چند ماه پيش نسبت به پايان پايداري گود ميلاد تذکر داده بود و خواستار رسيدگي به وضعيت اين گود شده بود.

همچنين غلامرضا انصاري عضو ديگر شوراي شهر نيز نسبت به وضعيت اين گود به شهرداري هشدار داده بود.


ویدیو مرتبط :
هشدار در خصوص جریان فتنه در شیعه !