سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دادگاه برزیل دستور غیر فعال کردن 48 ساعته واتس اپ در این کشور را صادر کرد


واتس اپ در برزیل

واتس اپ یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه است. پس از اینکه دادگاه برزیل در خصوص پرونده قاچاقچیان در این شبکه‌ی اجتماعی که از جولای شروع شده است، قانع نشد به تمام کاربران این شبکه دستور داده است که به‌مدت 48 ساعت این برنامه را غیر فعال کنند. به‌همین منظور واتس اپ تا روز شنبه در این کشور در دسترس کابران نخواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شرکت‌های مخابراتی و شبکه‌های تلفن همراه مطمئنا از این اقدام بسیار خشنود خواهند شد چرا که واتس اپ به کاربران خود اجازه می‌دهد تا پیام ارسال کنند و یا با دوستان خود در سراسر جهان تماس بگیرند و صحبت کنند آن هم بدون هر گونه هزینه‌ای و این خود باعث نگرانی این شرکت‌ها شده است و آن‌ها در حال از دست دادن فرصت درآمد برای خود هستند. همچنین واتس اپ محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در کشور برزیل می‌باشد و برطبق نظرسنجی 93 درصد از کاربران برزیلی شبکه‌های اجتماعی از آن استفاده می‌کنند. البته این برنامه محبوب در سال 2014 توسط شرکت فیسبوک به ارزش 21 میلیارد دلار خریداری شد.

واتس اپ در برزیل

در رابطه با این پرونده که در جولای کلید خورد، باید بگوییم که ابتدا دادگاه برزیل اطلاعاتی را درباره قاچاقچیان مواد دارویی که از واتس اپ برای کارهای خود استفاده کرده و متعلق به یک باند بزرگ تبهکاران بودند، خواستار شد ولی واتس اپ نتوانست که درخواست دادگاه را در این خصوص برآورده کند. در خصوص غیر فعال شدن این برنامه در برزیل رییس این شرکت گفته است که :

ما با این تصمیم نابخردانه و اشتباه دادگاه برزیل که دسترسی ما به این کشور را قطع می‌کند ناامید شدیم و متاسفانه یک وسیله‌ی ارتباطی در این کشور قطع خواهد شد و کشور برزیل با این کار خودش را از بقیه دنیا جدا خواهد نمود.

روز چهارشنبه زمانی که خواسته‌های دادگاه اجرایی نشد، قاضی ساندرا رگینا دستور غیر فعال شدن 48 ساعته این برنامه را داد. نظرشما در این خصوص چیست؟ آیا واتس اپ می‌تواند در آینده دادگاه برزیلی را قانع کند و کاربران بریزیلی می‌توانند دوباره به آن دسترسی پیدا کنند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Phone Arena

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
فعال سازی نسخه تحت وب واتس اپ در مایکروسافت اج