سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اعتصاب "لوفتهانزا" 100 هزار مسافر دیگر را سرگردان کرد


اعتصاب "لوفتهانزا" 100 هزار مسافر دیگر را سرگردان کرد

تسنیم/ ادامه اعتصاب کارکنان شرکت هواپیمایی لوفتهانزا موجب شد امروز چهارشنبه 930 پرواز دیگر لغو شده و 100 هزار مسافر دیگر زمین گیر و سرگردان شوند.

به گزارش آسوشیتدپرس، پس از رای دادگاه در خصوص موافقت با ادامه اعتصاب کارکنان خدمه پروازی شرکت لوفتهانزا، این اعتصاب امروز چهارشنبه نیز ادامه یافته تا به بدترین اعتصاب در تاریخ شرکتهای هواپیمایی آلمان تبدیل شود.

اعتصاب جدید کارکنان لوفتهانزا موجب لغو پروازها در فرودگاه های فرانکفورت، مونیخ و دوسلدورف شده است. این اعتصاب در 4 روز گذشته نیز موجب شده تا 2800 پرواز لغو و 300 هزار مسافر سرگردان شوند.

این اعتصاب از روز جمعه آغاز شد و با وقفه یک روزه طی یکشنبه بار دیگر از سرگرفته شده و احتمالا تا جمعه آینده ادامه خواهد یافت.

لوفتهانزا سعی کرد تا با طرح شکایت در یک دادگاه کارگری نسبت به این اعتصاب اعتراض کند ولی دادگاه به نفع کارکنان لوفتهانزا رای داده است.

اتحادیه کارکنان لوفتهانزا نیز ضمن استقبال از رای دادگاه از خدمه پروازی خواسته است تا ساعت 23 روز جمعه به اعتصاب خود در فرودگاه های مونیخ، دوسلدورف و فرانکفورت ادامه دهند.

شرکت لوفتهانرا قصد دارد هزینه های خود را کاهش دهد و این مساله با مخالفت اتحادیه کارکنان این شرکت که بیش از 19 هزار عضو دارد، روبرو شده است.

بر اساس قانون فعلی کارکنان لوفتهانزا می توانند در سن 55 سالگی بازنشسته شوند و تا رسیدن به وضعیت بازنشستگی کامل در سن 65 سالگی حداکثر 60 درصد حقوق و دستمزد را دریافت کنند. لوفتهانزا قصد دارد این قانون را لغو کند.


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟