گردشگری


2 دقیقه پیش

بازگشایی اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ نیاوران

به مناسبت روز جهانی موزه اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ اختصاصی نیاوران بازگشایی می شود.به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران این اتاق پس از یک دوره تعمیرات ...
2 دقیقه پیش

سه اثر جهانی در خوزستان بدون زیرساخت گردشگری

خوزستان سه اثر ثبت جهانی دارد. چغازنبیل؛ شهر تاریخی شوش و سازه های آبی شوشتر اما برای هیچ کدام از این میراث جهانی زیرساخت های گردشگری مناسبی تدارک دیده نشده است.استان ...



جهان نما/ دور افتاده ترين هتل هاي دنيا


تورهاي لحظه آخري/ 1. Explora Patagonia ، پاتاگونيا ، شيلي
در نزديکي ساحل درياچه Pehoe در شيلي و کوهستانCordillera Paine ، اين اقامتگاه با نمايي بسيار زيبا و چشم نواز وجود دارد، اما اين اقامتگاه زيبا 170 مايل (273 کيلومتر ) از نزديک ترين شهر فاصله دارد بنابراين فقط شماييد و سکوت و اين شتر بي کوهان.

2. Sossusvlei Desert Lodge در نامبيا ، آفريقا
صحراي نامبيا جايي است که اگر براي سه روز در آن پرسه بزنيد دچار کم آبي مي شويد.اما در اين اقامتگاه لوکس شما بهترين غذاها و راحت ترين تخت ها براي استراحت را خواهيد داشت و تا کيلومتر ها خبري از هيچ انساني نيست و شما مي توانيد تمام شب را به آسمان صاف و پر ستاره آن خيره شويد. البته اگر از اين سکوت بي پايان نمي ترسيد!

3. هتل درختي در هاراد ، سوئد
حتما شما هم در کودکي به بالا رفتن از درخت علاقه داشتيد ، اين خانه درختي شايد حس و حال کودکي را به شما بازگرداند.

4. The Wickaninnish Inn در توفينو ، کانادا
اقامت در اين هتل بيشتر شبيه پيک نيک مي ماند. اما با غذاهاي خوشمزه و آرامشي که در اين محل خواهيد داشت آنقدرها هم به شما بد نمي گذرد.

5. Lion Sands Reserve در آفريقاي جنوبي
با اقامت در اين هتل شما بيشتر با گربه سان ها همصحبت خواهيد شد تا انسانها. اين هتل براي آن دسته از افرادي که به شيرها و کارتون معروف شيرشاه علاقه مند بودند تجربه ي فوق العاده اي خواهد بود.

6. The Manta Resort در جزيره پنبا

7. Hotel Villa Honegg در انتبرگن ، سوييس
در اطراف کوهستان برگنستوک در سوييس اين هتل 5 ستاره با نمايي فوق العاده قرار دارد. اين هتل چشم اندازي زيبا از درياچه لوکرن دارد و کيلومتر ها از همه آدمها دور است و بدون اينکه کسي شما را ببيند و يا بشناسد مي توانيد تعطيلات آرامي را در اين اقامتگاه سپري کنيد.

8. Viceroy Hotel ، بالي – اندونزي
براي رسيدن به اين هتل دور افتاده شايد نياز باشد با هليکوپتر شخصي خود سفري انجام دهيد!

9. Adrère Amellal ، سيوا ، مصر
اين اقامتگاه در قلب صحراي گرم مصر قرار دارد. مطمئنا در چنين جاي دور افتاده اي نبايد دنبال الکتريسيته و آنتن موبايل باشيد! ولي چه جايي بهتر از اينجا براي دور شدن از دغدغه هاي روزمره ؟

10. Whitepod Hotel ، مانتي ، سوييس

هتل وايت پاد شبيه به يک توپ گلف بزرگ در مانتي سوييس مي ماند که 11300 فيت از سطح دريا بالاتر است. حتما از اين بالا حتي نزديک ترين افراد را نيز شبيه يک نقطه ببينيد!

11. Free Spirit Sphere ، کانادا
اين توپ گرد هم شما را از بالاي درخت آويزان نگه مي دارد ، تجربه اي که قطعا پيش از اين نداشته ايد.


12. Amangiri Resort ، يوتا
اين اقامتگاه مکاني محافظت شده در صحراي زيباي يوتا مي باشد. اطراف اين اقامتگاه را چيزي جز سنگها و شن ها در بر نگرفته اند.

Conrad Maldives Rangali Island ، مالديو
اين اقامتگاه در جزينه رنگالي مالديو براي افرادي که مي خواهند تعطيلات آرام خود را در کنار کوسه ها و ماهي ها سپري کنند مناسب مي باشد. اين اقامتگاه فقط از طريق دريا به جاهاي ديگر راه دارد بنابراين فقط خودتانيد و اين جزيره و کوسه هايش!

14. Jade Screen Hotel ، هانگشان ، چين
تنها راه رسيدن به اين اقامتگاه بالا رفتن از 600000 سنگي است که بر سر راه قرار دارد!

15. Alila Jabal Akhdar Resort ، نيزوا ، عمان
جبل اخدر که در عربي معني "کوهستان سبز" را مي دهد نمايي زيبا از کوهستان الحجر در عمان را به نمايش مي گذارد. نزديک ترين فرودگاه به اين هتل 2.5 ساعت فاصله دارد

16. Icehotel ، سوئد
اين هتل يخي در سوئد شما را در تعطيلات به کره اي ديگر مي برد!

17. Kasbah du Toubkal ، مراکش
اين هتل 4 ستاره در قلب کوهستان اطلس در مراکش قرار دارد و براي ريلکس کردن ، کوهنوردي و دور بودن از شلوغي شهر مناسب است.

18. Fogo Island Inn ، جزيره فوگو ، کانادا
هتل فوگو آيلند اين در يک دهکده ماهيگيري قرار دارد که 29 اتاق دارد که هر يک از آنها نماي مخصوص خود را از اقيانوس دارند. براي رسيدن به اين اقامتگاه بايد 2 ساعت را روي دريا با قايق سپري کنيد.

19. Moraine Lake Lodge ، کانادا
اين اقامتگاه يکي از بهترين و نفس گير ترين چشم اندازهاي کانادا رو روبروي شما قرار مي دهد. با اقامت در اين هتل مي توانيد اطراف درياچه Moraine به پياده روي بپردازيد يا از تورهاي قايقراني آن لذت ببريد. 

21. Desroches Island Resort ، سيشلز

اين هتل تا حد ممکن از همه جا دور است ، هتلي که در جزيره سيشلز قرار گرفته که اطراف آن را درياي آبي و سواحل شني سفيد در بر گرفته. شايد با اقامت در اين هتل هيچوقت فکر برگشتن به تمدن به سرتان نزند!

22. Hotel Arctic Ilulissat ، گرينلند
اين هتل 4 ستاره در شمالي ترين نقطه کره زمين قرار دارد و نمايي فوق العاده زيبا از آبهاي يخ زده قطب رو به روي شما به نمايش مي گذارد.

23. Longitude 131 ، استراليا
اين هتل که فقط 15 اقامتگاه براي خواب دارد در ميان صخره هايي با شکلي زيبا قرار دارد و براي آن دسته از افرادي که دوست دارند مدتي را در تنهايي و زير آسمان پر ستاره سپري کنند مناسب است.


با کانال تلگرامي آخرين خبر همراه شويد
https://telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
هتل کاخ امارات گران قیمت ترین و زیبا هتل جهان