سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اعلام نرخ خرید تضمینی چای تا چند روز دیگر


اعلام نرخ خرید تضمینی چای تا چند روز دیگرایسنا/ رییس سازمان چای ضمن اعلام اینکه قیمت تضمینی خرید برگ سبز چای تا چند روز دیگر اعلام خواهد شد، گفت: در صورت ادامه شرایط جوی مناسب شاهد تولید بیش از 90 هزار تن برگ سبز چای خواهیم بود.

محمدولی روزبهان از آغاز برداشت چای از اردیبهشت‌ ماه خبرداد و گفت: امسال زمان برداشت چای نسبت به سال گذشته جلوتر است، زیرا از شرایط آب و هوایی بسیار مناسبی برخوردار هستیم.

وی با اشاره به اینکه به کارخانجات چای کشور اعلام کرده‌ایم در صورتی که کشاورزان برگ سبز چای آماده دارند، را تحویل بگیرند تا ما نیز ناظر بفرستیم، پیش‌بینی‌ کرد درصورت ادامه شرایط جوی مناسبی که داریم، امسال 90 هزار تن برگ سبز چای تولید شود.

روزبهان با اشاره به کیفیت بالای برگ سبز چای در سال گذشته خاطر نشان کرد: سال گذشته تعداد اندکی از باغات چای با خشکی مواجه شدند، اما امسال نزولات جوی خوبی داشتیم و گرما نیز آنقدر زیاد نیست، به همین دلیل برگهای سبز چای با آرامش آب و مواد غذایی را جذب می کنند؛ بنابراین از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار خواهند بود.

وی تصریح کرد: فروش 100 درصد چای تولید داخلی در سال گذشته خود دلیل محکمی برای کیفیت خوب چای داخلی بود و امیدواریم امسال هم شاهد چنین موفقیتی در بازارچای داخلی باشیم.

رییس سازمان چای کشور در خصوص اعلام قیمت خرید تضمینی برگ سبز چای گفت: هماهنگی با کمیسیون ها انجام شده است و قیمت پیشنهادی به شورای عالی اقتصاد رفته است و طی چند روز آینده اعلام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته قیمت برگ سبز چای درجه یک، 2180 تومان و برگ سبز درجه دو به قیمت 1210 تومان خریداری و مقرر شد برای سال جاری نیز با در نظر گرفتن نرخ تورم افزایش پیدا کند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
افزایش نرخ خرید تضمینی گندم از سال آینده