سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انتقاد عضو شورای شهر تهران از اظهارات مدیرعامل مترو


عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با انتقاد از سخنان مدیرعامل شرکت مترو، گفت: باید رئیس شورا نسبت به بی‌احترامی به اعضای شورا واکنش نشان دهد.

شهرخبر: ابوالفضل قناعتی با اشاره به افتتاح ایستگاه نعمت‌آباد در بخش جنوبی خط ۳ مترو، گفت: من از شهرداری تهران و مدیرعامل مترو که به صورت جهادی فعالیت‌هایی در حوزه حمل و نقل ریلی داشتند، تشکر می‌کنم. چندی پیش نیز شاهد افتتاح بخش شمالی خط ۳ مترو توسط رئیس‌جمهوری بودیم. روز گذشته نیز ایستگاه نعمت‌آباد در بخش جنوبی به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: زحمات شهرداری در این زمینه قابل تقدیر است، اما روز گذشته مدیرعامل شرکت مترو پس از آنکه گزارشی از عملکرد مترو در خصوص فعالیت‌های عمرانی داشتند، به عملکرد شورا در خصوص بررسی گزارشات مالی انتقاد کرده و گفتند بعضی در شورای شهر به دنبال مطرح کردن خودشان هستند و حساب و کتاب‌های ۲۱ سال پیش را می‌خواهند حالا رسیدگی کنند که باعث خندیدن حضار شد.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه این نوع صحبت از یکی از مدیران شهری قابل قبول نیست، گفت: حسابرسی سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری جزو وظایف پارلمان شهری تهران است. در حال حاضر ایرادات مشهودی در حسابرسی‌های شرکت مترو مشاهده شده و نتیجه گزارش حسابرسی آن، عدم اظهارنظر عنوان شده است.

قناعتی با بیان اینکه اعضای شورای شهر، نمایندگان مردم هستند و نباید مدیران شهری به جای پاسخگویی به عملکرد خود، به آنها بی‌احترامی کنند گفت: اگر وقتی از سوی یکی از مدیران شهرداری به آقای حافظی توهین شده بود، رئیس شورا موضع‌گیری قاطع می‌کرد، امروز شاهد سخنان توهین‌آمیز آقای درویشی نبودیم و این توهین‌ها به دلیل بی‌تفاوتی هیات رئیسه شورا است و اگر با این مدیر نیز برخورد قانونی نشود، باید منتظر توهین‌های دیگری به نمایندگان مردم باشیم.

وی درخواست کرد: رئیس شورا به گونه‌ای در این رابطه موضع‌گیری کند که توهین به نمایندگان مردم باب نشود.گفتگو با ابوالفضل قناعتی222


ویدیو مرتبط :
خود انتقاد عضو شورای شهر از جلسات شورا