ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بهزادی‌کریمی: امیدوارم به تیم ملی دعوت شوم


فرید بهزادی‌کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد اینکه چرا صبا حدود 100روز موفق به کسب پیروزی در لیگ برتر نشد، گفت: وقتی یک تیم نتیجه نمی‌گیرد دچار استرس می‌شود. نتیجه نگرفتن ما به‌خاطر ادامه همین روند بود و بازیکنان با استرس مواجه شدند. ما در خیلی از بازی‌ها موقعیت‌های گلزنی را از دست می‌دادیم که این به‌خاطر استرس بازیکنان بود. قبل از بازی با سایپا، علی دایی خیلی با بازیکنان صحبت کرد و خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز مهم این بازی را بگیریم. حرف‌های دایی روی تمرکز بازیکنان تأثیر داشت.

وی با اشاره به دو گلی که در این بازی به‌ثمر رساند، گفت: این گل‌ها را با کمک دیگر بازیکنان صبا زدم. من این دو گل را تقدیم به اعضای تیم تدارکات صبا می‌کنم که واقعاً برای تیم ما زحمت می‌کشند. من امیدوارم که این روند را در بازی‌های آینده هم ادامه بدهم. هر بازیکنی دوست دارد در تیم ملی کشورش بازی کند و من هم امیدوارم که به تیم ملی دعوت شوم و کار کردن با کی‌روش را تجربه کنم. تیم ملی واقعاً بازیکنان شایسته و جوانی دارد که برای همه آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

هافبک تهاجمی تیم فوتبال صبای قم در پاسخ به این پرسش که کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد، گفت: پیش‌بینی غیرممکن است. فکر می‌کنم چهار یا پنج تیم این شانس را دارند که به قهرمانی برسند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کنفرانس خبری سرمربی تیم ملی فوتسال: دعوت شمسایی به تیم