ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



گودرزی: مسئولان باشگاه استقلال فقط از من مشاوره خواستند


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،  جواد گودرزی در خصوص جلسه‌اش با مسئولان باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت جاسم کرار در این باشگاه اظهار داشت: من فقط در خصوص مسائل حقوقی به مسئولان باشگاه مشاوره دادم، در واقع سؤالاتی که آنها در این زمینه داشتند را پاسخ دادم و در تصمیم‌گیری دخالتی نداشتم. 

وی درباره اینکه آیا پرونده جاسم کرار به او داده شده است تا در مورد آن تصمیم حقوقی بگیرد، یادآور شد: نه، چیزی به من ارجاع ندادند. زمانی این اتفاق می‌افتد که باشگاه از من بخواهد. من کاره‌ای نیستم که بخواهم در این باره تصمیم‌گیری کنم. 

گودرزی درباره اینکه آیا مسئولان باشگاه استقلال در مورد ماندن یا رفتن کرار از او مشاوره خواسته‌اند، گفت: من در این‌گونه مسائل تصمیم‌گیرنده نیستم. شما می‌توانید در خصوص آینده کرار از مظلومی و افشارزاده سؤال کنید. 

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
حسن روشن:از پسرم رشوه خواستند تا در استقلال بماند