سرپرست نائب رئیسی جودو منصوب شد


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، رستگار رئیس فدراسیون طی حکمی علیرضا هدایت پور را به عنوان سرپرست نائب رئیسی این فدراسیون منصوب کردند.

متن حکم ایشان به شرح زیر است:

با عنایت به تجارب و سوابق ارزنده و مدیریتی جنابعالی، بموجب این حکم بعنوان سرپرست نایب رئیسی این فدراسیون منصوب می‌شوید. امید است با توکل به خداوند متعال در کلیه کار‌های محوله به جنابعالی موفق و مؤید باشید. از خداوند متعال برای جنابعالی توفیق و سلامتی مسئلت می کنم.

هدایت‌پور در کارنامه ورزشی خود سوابقی به شرح زیر دارد: ١) بیش از سه دهه فعالیت ورزشی به عنوان جودوکار در عرصه قهرمانی، مربی گری و مدیریتی جودو ٢) مشاور ریاست فدراسیون جودو ٣) ریاست کمیته برنامه ریزی و ارزیابی فدراسیون جودو ٤) عضو شورای فنی فدراسیون

شب گذشته در حالی محمد علی رستگار در برنامه شبکه سپاس حضور داشت که در صحبت‌های خود مدعی شد که وزارت ورزش و جوانان نیز با برکناری نایب رئیس فدراسیون جودو(آرش میراسماعیلی) موافقت کرده است. به همین دلیل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان صبح امروز (جمعه)  درباره صحبت‌های اخیر رئیس فدراسیون جودو در مورد دخالت وزارت ورزش و جوانان در برکناری میر اسماعیلی توضیحاتی ارائه کرد.

در بیانیه مرکز روابط وزارت ورزش آمده است:

" صحبت‌های اخیر رئیس محترم فدراسیون جودو در سیما مبنی بر دخالت وزارت ورزش و جوانان در برکناری آرش میر اسماعیلی صحیح نیست و اصولا فدراسیون حق عزل وی را از سمت نائب رئیسی مگر با رای مجمع ندارد.


ویدیو مرتبط :
شهید مهدی منصوب