علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



آزمون علمی مجلس خبرگان رهبری برگزار شد


به گزارش خبرنگار مهر، آزمون علمی مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۸ صبح سه‌شنبه با حضور طلاب و روحانیونی که کاندیدای شرکت در انتخابات خبرگان رهبری بودند در قم آغاز شد.

بنا بر اعلام دبیرخانه خبرگان رهبری اعضای فعلی مجلس خبرگان، افرادی که در گذشته در آزمون خبرگان که از طرف شورای نگهبان برگزار شده شرکت نموده و از نظر علمی تأیید شده‌اند و کسانی که در آزمون ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ شرکت کرده‌اند اعم از آنان که تأیید شده‌اند یا خیر نیازی به شرکت در  این آزمون نداشتند.

یادآور می‌شود: ۸۰۱ نفر برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان کاندیدا شده بودند که از این تعداد ۱۶ نفر را بانوان تشکیل می‌داد که از این تعداد ۵۳۷ نفر از جمله ۱۰ نفر از بانوان برای شرکت در آزمون امروز در قم دعوت شده‌اند.

آخوند نور محمد احمر از علمای اهل تسنن که برای شرکت در آزمون علمی از گلستان به قم سفر کرده بود در حاشیه ورود به محل آزمون در گفتگو با خبرنگار مهر، هدف خود از شرکت در انتخابات خبرگان را ادای دین نسبت به رهبری و ادای وظیفه خود نسبت به منطقه عنوان کرد.

وی ادامه داد: خبرگان رهبری باید با حضور اعضای فقیه واجد شرایط و مجتهد و وفادار به نظام و ولایت و رهبری تشکیل شود.

همچنین افسانه خدارحمی یکی از بانوانی است که از اصفهان برای شرکت در آزمون علمی به شکل تلفنی دعوت شده است.

بر اساس آنچه که مشاهدات خبرنگار مهر نشان می‌داد سه نفر از بانوان برای شرکت در آزمون علمی خبرگان به محل برگزاری آزمون مراجعه کردند.


ویدیو مرتبط :
مجلس خبرگان-انتخاب رهبری