ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مظلومی:کی روش درباره رحمتی لجبازی می کند


سرمربی تیم استقلال گفت: ما چند بازی فشرده انجام می دهیم اما ناگهان لیگ تعطیل می شود.

شهرخبر: پرویز مظلومی در گفت و گو با برنامه ورزش و مردم درباره بازی با فولاد اظهار داشت: بازی خوبی مقابل فولاد انجام دادیم. در دقیقه 3 گل زدیم واین نشان می دهد خوب بودیم. خداراشکر بردیم و از بازیکنان و هواداران تشکر می کنم که جانانه کار خودشان را انجام دادند. درباره دربی هم حرف ها زیاد است، خوشحالم که بازی خوبی انجام شد. از نظر فرهنگی هم تماشاچی دو تیم مسائل اخلاقی را خوب رعایت کردند. از بعد فنی نیز هر کاری از دستمان بربیاید انجام دادیم. متاسفانه ثانیه های آخراتفاقی که نباید افتاد و گل خوردیم. من فکر می کنم از دربی 81 مردم راضی بودند.

وی ادامه داد: شرایط بازی به گونه ای بود که ما آنطور تعویض کردیم. پرسپولیس بازی بلند و مستقیم انجام داد و هافبک های ما را از بازی خارج کرد. مجبور بودیم مدافع بیاوریم و بازی را کنترل کنیم. اتفاقا موفق بودیم. حتی کریمی جوان را به زمین آوردیم تا از ضدحمله ها از استفاده کنیم. اگر او بهتر از موقعیت ها استفاده می کرد، گل های بعدی را می زدیم. در صحنه های آخر هم بنگر آزاد بود و پاس داد و گل را زدند. عقیده ام این است که تیمم تهاجمی بازی کند. برای یک مربی تاکتیک ها در هر بازی تفاوت دارد.

سرمربی استقلال درباره وقفه به وجودآمده در لیگ برتر عنوان کرد: روی همه تیم ها اثر می گذارد. ما چند بازی فشرده انجام می دهیم اما ناگهان لیگ تعطیل می شود. بازیکن فرسوده می شود و مصدومیت پیش می آید. در هر حال تیم ملی است و اولویت دارد. با این حال کارمان سخت است. در همین تعطیلی 3 بازیکنمان در تیم امید و 2 بازیکنمان در تیم ملی هستند. 5 بازیکن خود را هم نداریم. این بازیکنان را دو روز مانده به بازی به ما می دهند. کارمان دشوار است و مردم انتظار دارند.  دیگر برای بازی گوام و ترکمنستان که نباید اینقدر لیگ را تعطیل کنند.

مظلومی با اشاره به بازی های خوب مهدی رحمتی در استقلال و شانس او برای رسیدن به تیم ملی بیان داشت: نه تنها من، بلکه همه کارشناسان می گویند رحمتی در حال حاضر بهترین دروازه بان ایران است و جایش در تیم ملی خالی است. او  تجربه خوبی دارد اما فکر می کنم در این باره لجبازی شده و نمی دانم چرا کی روش یکسری ها را دعوت نمی کند. امیدوارم نظر کی روش برگردد. به هرحال بازیکن یکجا اشتباه می کند اما باید فرصت را مهیا کنیم تا روزهای خوبی را سپری کند.

وی درباره ماجرای علی ضیاء افزود: از خانواده او عذرخواهی می کنم اگر بی احترامی شده است. خواهشم این است که آنهایی که به مظلومی و استقلال احترام می گذارند، این مساله تمام کنند. مسئولان صداوسیما هم به جوانی او رحم کنند و این مساله را تمام کنند.

444/444


ویدیو مرتبط :
رحمتی یا کی روش