سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گلکسی سی (Galaxy C) در بنچمارک Geekbench 3 لو رفت، یک دستگاه میان رده


samsung

گلکسی سی (Galaxy C) نام احتمالی خانواده جدید سامسونگ است که تا پیش از این یک شایعه از آن خواندیم و در آن گلکسی سی 5 (Galaxy C5) را می دیدیم که برای مقاصد تحقیق و توسعه به هند وارد شده بود. امروز اما به لطف لو رفتن در بنچمارک Geekbench 3 مشخصات سخت افزاری بیشتری از این دستگاه در سری ناشناس جدید سامسونگ منتشر شده است که دیدن آن خالی از لطف نیست، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با مشخصات سخت افزاری SM-C5000 بیشتر آشنا شویم.

سامسونگ در خانواده های مختلف دستگاه های مشخصی دارد که به آن دسته شخصیت می بخشد، مثلا سری Galaxy A  میان رده های شیک و سری Galaxy J میان رده های سلفی محور با نمایشگر سوپر امولد هستند. سری Galaxy On جایی پایین تر از سری J قرار می گیرد و به جز این ها خانواده معروف Galaxy S و Galaxy note که پرچمدارهای سامسونگ در آن معرفی خواهند شد. دستگاه های دیگری هم به صورت پراکنده و در خانواده های Galaxy grand, core, folder و یا گلکسی Golden وجود دارد که علاقه سامسونگ به پوشش داد وجب به وجب (!) سلیقه مشتری ها را نشان می دهد.

brThe-Zauba-website-reveals-a-5.2-inch-screen-for-the-SM-C5000

سری گلکسی سی (Galaxy C) هنوز مشخص که چه مشخصه ویژه ای خواهد داشت اما برای می گویند شاید بتوانیم آن را میان رده متمرکز بر دوربین (C: camera) بدانیم. این بعید نیست و با توجه به حضور دستگاهی مثل اکسپریا ایکس در رده میانه و دوربین قوی، شاید سامسونگ هم در اندیشه ارایه چنین دستگاهی باشد. شاید هم در ادامه سری Galaxy X zoom بخواهد دستگاه های جدیدتر معرفی کند. نظر شما چیست؟

The-SM-C5000-is-benchmarked-by-Geekbench-3

از بنچمارک Geekbench 3 مشخص می شود که گلکسی سی ۵ (Galaxy C5) دارای چیپست اسنپدراگون ۶۱۷ خواهد بود. این چیپست یک پردازنده مرکزی ۸ هسته ای ۱.۸ گیگاهرتزی دارد و پردازنده گرافیکی آن Adreno 405 است. شاید کمی عجیب باشد که مقدار حافظه رم ۴ گیگابایت را برای گلکسی سی 5 بخوانیم اما این بنچمارک چنین داده ای به ما می دهد. تا کنون به جز پرچمدارهای جدید سامسونگ و گلکسی A9 pro دستگاه دیگر اندروید از سامسونگ با ۴ گیگابایت حافظه رم ندیده ایم.

همین حافظه رم بیش از حد انتظار مسبب توقع قابلیت ویژه ای از گلکسی سی 5 (Galaxy C5) می شود که البته هنوز مشخص نیست چه قابلیتی. تا به اینجا و به جز مشخصات یاد شده، می دانیم که گلکسی سی 5 یک دستگاه ۵.۲ اینچی خواهد بود. نظر شما چیست؟ گلکسی سی 5 (Galaxy C5) یا هر اسم دیگری که برای مدل Sm-C5000 انتخاب کنند، آیا سری جدیدی در محصولات سامسونگ خواهد بود؟ اگر آری، به نظر شما چه رده جدیدی را شاهد خواهیم بود؟

phonearena

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید

سینا عطاییتوسط سینا عطایی

سلام
مهندس شیمی، سردبیر و طراح مجله هندسه کیمیا هستم و عاشق موشکافی هر گجتی که پا به دنیا گذاشته باشه، البته اگر دوست دارید از دستم خلاص بشید یه 5D mark III بدید دستم :)

ای میل من: [email protected]
اینستاگرام: sina_ataie

مشاهده همه مطالب سینا عطایی


ویدیو مرتبط :
مقایسه نتایج بنچمارک Geekbench در Galaxy S5 و Galaxy S6