فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



دعایی که مرحوم قاضی برای دفع دشمن سفارش می‌کردند


به گزارش خبرگزاری تسنیم، آقا سیّد هاشم حدّاد می‌فرمودند: مرحوم آقا (قاضی) فرموده‌اند: قرائت «کَهیعَصَ حمَ عسق و عنت الوجوه للحی القیوم و قد حاب من حمل ظلماً»(1) برای دفع دشمن مفید است.
و می‌فرمودند: چنانچه در یک روی نگین عقیق نوشته گردد: بسم‌الله الرحمن الرحیم، و عنت الوجوه للحی القیوم و قد حاب من حمل ظلما،‌کهیعص، حم؛ عسق. و در انگشتری نموده در دست کنند خوب است و نیز می‌فرمودند: چنانچه در یک روی نگین عقیق نوشته گردد: انه من سلیمان و انه بسم الله الرحمن الرحیم و در روی دیگرش نوشته گردد: بسم الله الرحمن الرحیم و عنت الوجوه للحی القیوم و قد حاب من حمل ظلماً، کهیعصَ، حم؛ عسقَ و در انگشتری نموده در دست شود خوب است.
و می‌فرمودند: مرحوم آقا (قاضی) – رضوان الله علیه- گفته‌اند: هر کس در مقابل دشمن انگشتهای دست خود را به ترتیب یکی پس از دیگر ببندد و در مقابل بستن هر انگشت یک حرف از حروفات «کهیعص، حم؛ عسق» را بگوید به طوری که وقتی که همه را گفت، انگشتان تمام بسته شود و سپس در مقابل دشمن باز کند، شرّ دشمن از او دفع خواهد شد.

1-آیه 111 از سوره طه.
کتاب اسوه عارفان – ص 105
انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
رجز و دعایی بسیار زیبا از مرحوم حاج محمود مقربی