فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



کاروان اهل سنت آستارا رهسپار حرم حضرت معصومه (س) شدند


فرمانده سپاه ناحیه آستارا روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: امروز 100 نفر از جمعیت اهل سنت آستارا از محل سپاه ناحیه آستارا به زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) در استان قم رفتند.
سرهنگ پاسدار محمدعلی علیزاده با اشاره به اینکه کاروان اهل سنت آستارا در قالب دو اتوبوس راهی قم شدند ، افزود: مدت زمان این اردو سه روز است.
وی وحدت موجود بین اهل سنت و تشیع شهرستان آستارا را مثال زدنی خواند و اضافه کرد: بسیجیان اهل سنت شهرستان آستارا امروز نمادی از وحدت و تعامل را با راهی شدن به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران خلق کردند.
وی برپایی چنین اردوهایی را باعث تقویت باورهای دینی بسیجیان خواند و گفت: بازدید از اماکن و بقاع متبرکه و امام زادگان در مسیر راه آستارا-قم از دیگر برنامه های جانبی این اردو محسوب می شود.
فرمانده سپاه آستارا در ادامه با اشاره به اینکه ثبت نام از زائران پیاده مرقد مطهر امام خمینی (ره) آغاز شده، افزود: امسال سهمیه در نظر گرفته شده برای شهرستان به منظور اعزام کاروان پیاده به مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی 17 نفر است.
شهرستان 86 هزار نفری آستارا در منتهی الیه غرب استان گیلان و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع است.
7105/2007

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
(دمام و سنج)کاروان زیارتی قم جمکران 1392 حرم حضرت معصومه روز شهادت حضرت زهرا(س)