سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رکوردشکنی های Fallout 4 ادامه دارد؛ درآمد 750 میلیون دلاری تنها در یک روز


رکوردشکنی های Fallout 4 ادامه دارد؛ درآمد 750 میلیون دلاری تنها در یک روز

Fallout 4 هفته پیش منتشر شد و عرضه آن با موفقیتی بزرگ برای Bethesda همراه بود. این کمپانی برای پاسخگویی کامل به درخواست مردم، در روز اول عرضه 12 میلیون نسخه از Fallout 4 را وارد بازار کرد و مجموعا 750 میلیون دلار کسب نمود.

علاوه بر فروش فیزیکی، Fallout 4 در استورهای مجازی نیز بسیار عالی عمل کرده است. گزارش شده که در روز اول، فقط یک میلیون نفر این بازی را روی استیم انجام داده اند اما هنوز آمار اکس باکس لایو و پلی استیشن نتوورک در دسترس نیست.

بتسدا در مورد میزان فروش بازی در روز اول سخنی به میان نیاورده و 12 میلیون نسخه ای که به بازار فرستاده شده، لزوما فروخته نشده است. مسلما به زودی 12 میلیون نسخه بازی فروخته خواهد شد و 750 میلیون دلار نیز به رقم درآمد بتسدا تبدیل خواهد شد اما این که چند روز این مسئله به طول انجامد مسئله دیگری است. اکتیویژن نیز طی یک آخر هفته، رقمی 500 میلیون دلاری از فروش Black Ops III کسب نمود.

بتسدا می گوید که بسیاری از خرده فروشی ها در سراسر جهان به تمایل شدید بازیکنان برای خرید Fallout 4 اشاره کرده اند و این بازی بیشترین میزان پیش خرید امسال را از آن خود کرده است. نکته قابل توجه دیگر، فروش سریع Pip-Boy Edition است. بتسدا مدعی شده که Pip-Boy Edition، سریع ترین فروش نسخه کلکسیونی بازی ها در طول تاریخ را از آن خود کرده.

میزان فروش Fallout 4 در روز اول، از هر بازی دیگری طی سال 2015 بیشتر بوده و احتمالا آخرین ساخته بتسدا، پرفروش ترین بازی امسال لقب خواهد گرفت. در مقایسه ای ساده، بتسدا 7 میلیون از بازی پیشین خود، اسکایریم را در 48 ساعت ابتدایی به بازار عرضه کرد که 3.5 میلیون واحد آن فروخته شدند. فروش جهانی بازی تا ژانویه 2014 به 20 میلیون رسید. انتظار می رود که Fallout 4 با اختلافی شدید موفق به پشت سر گذاشتن اسکایریم شود.

منبع:

برچسب‌ها:Fallout 4بتسدافال آوت 4فروش Fallout 4

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
Fallout 4 Max Settings On 750 Ti