سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مجله خودرو ۱۶۱۶


مجله خودرو ۱۶۱۶ محلی است برای علاقمندان به خودرو، تیم ۱۶۱۶ متشکل از  جوانانی است که با عشق و علاقه اخبار صنعت خودرو را پوشش می‌دهند.

برخی از خدماتی که ما در مجله خودرو ۱۶۱۶ ارائه میکنیم:

مشخصات، تصاویر و اطلاعات پیش از ۶۰ هزار مدل خودروی داخلی و خارجی از سال ۱۹۴۱ تا کنون آخرین اخبار صنعت خودرو ایران و جهان مقالات تحلیلی از بازار خودرو داخل شرایط فروش ویژه خودروهای موجود در کشور ارائه قیمت به‌روز و لحظه به لحظه خودروها نقد و بررسی جدیدترین خودروهای جهان ویدیو و گالری‌های عکس جذاب از دنیای خودرو نقدوبررسی خودروهای روز دنیا

در مجله خودرو ۱۶۱۶ ما خودروهای روز دنیا را نقد میکنیم، سرعت، سوخت، امکانات ظاهری و فنی و تمامی مولفه‌های یک خودرو را بررسی میکنیم، با نقدهای مجله خودرو ۱۶۱۶ هیچ وقت از دنیای اتومبیل عقب نخواهید ماند.

car mag

اخبار خودرو

اخبار لحظه به لحظه تمامی برندها، تولید کنندگان و شرکت‌های داخلی و خارجی و حاشیه‌های مرتبط با صنعت خودرو را می‌توانید در بخش اخبار خودرو دنبال کنید. در ۱۶۱۶ همیشه می‌توانید مهم‌ترین اخبار روز دنیای اتومبیل را بخوانید.

تلویزیون ۱۶۱۶ (آخرین‌برنامه‌ها و کلیپ‌های خودرویی)

برنامه‌هایی که در زمینه خودرو و اتومبیل تولید میشه، ویدیوهای مهیج و کلیپ‌هایی که کمتر دیده شدن، همه با بهترین کیفیت و بالاترین سرعت، با دوبله یا زیرنویس فارسی در تلویزیون  ۱۶۱۶ در دسترس شما خواهد بود.از طرف دیگه برنامه‌های تولیدی اختصاصی مجله ۱۶۱۶ هم تو راهه که به زودی شاهد پخش اونها خواهید بود. فیلمهای ماشین بسیار جذاب و سرگرم کننده است.

گالری تصاویر خودرویی

کنار این همه خبر و فیلم و نقدوبررسی عکس‌های با کیفیت از خودروها یه انرژی دیگه می‌ده. سعی کردیم بهترین عکس‌هارو با بالاترین کیفیت جمع کنیم یا از خود شرکت‌های خودروسازی بگیریم. عکس ماشینها در قسمت گالری عکس خودروها به تفکیک برندها و سازنده‌های خودرو قابل دسترسی است.

بانک اطلاعات خودرویی از ۱۹۴۱ تا کنون

در بانک اطلاعات خودرویی ۱۶۱۶ اطلاعات بیش از ۶۰ هزار خودرو موجود است. در این قسمت حتی میتونید به اطلاعات خودروهایی که سال‌های آینده روانه بازار خواهند شد هم دسترسی داشته باشید. این اطلاعات هر روز در حال بروزرسانی و تکمیل هستند. اطلاعات فنی کامل خودرو رو از مصرف سوخت و سرعت، تا اطلاعات جزئی‌تر مثل کشتاور و تعداد سیلندر گرفته تا مشخصات ظاهری خودرو به علاوه عکس‌هایی از داخل و خارج خودرو را برای بررسی تفصیلی خودروها در سایت در یکجا جمع‌آوری کردیم.

گیم و خودرو

از دوران بچگی کلی با کنسولهای مختلف بازی کردیم. ماشین‌بازی جزو بازی هایی بود که همیشه بین تمامی بازیهامون انجام می دادیم. امروز یعنی سال ۲۰۱۶ کلی کنسولهای بازی و خود بازی‌ها پیشرفت کردن. جای اطلاع‌رسانی تخصصی بازی‌های خودرویی واقعا خالی بود. پس دست به کار شدیم و انجام دادیم.

قیمت خودرو و تحلیل بازار خودرو

در برهه‌ای از زمان قرار داریم که نوسانات و مسائل زیادی صنعت‌ خودرو را تحت شعاع قرار داده. به همین دلیل داشتن اطلاعات دقیق، جامع و کامل بازار عرضه و تقاضای صنعت خودرو بسیار مهم و کلیدی خواهد بود. ما قیمت خودرو را لحظه به لحظه به شما اطلاع رسانی می کنیم و هر هفته با تحلیل‌هایی که از بازار اتومبیل داریم شما را در جریان نواسانات بازار قرار میدهیم.

امتیاز کسب شده این مطلب

[Total: 1 Average: 5]

مجله خودرو ۱۶۱۶ در تاریخ ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ امتیاز 5.0 از 5


ویدیو مرتبط :
کیم هیون جونگ در مجله ایرانی و چند مجله خارجی