سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ترافیک سنگین در محور هراز


علی نوری‌پور دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: ترافیک محور مواصلاتی هراز در برخی مناطق سنگین است و رفت و آمدها در آن به کندی شکل می‌گیرد.

وی افزود: هم‌اکنون هوای بخش لاریجان ابری و نیمه‌ابری است هر چند ریزش برف امروز در محور مواصلاتی هراز شدت نداشت.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران با اعلام اینکه در مناطق پارک جنگلی آمل، تونل یک، نارنجستان، شنگلده و ابتدای محور چلاو شاهد کندی تردد و ترافیک سنگین هستیم، بیان کرد: در بقیه مناطق ترافیک نیمه‌سنگین و روان است.

این مسئول با اشاره به بارندگی در مناطق پائین‌دست محور مواصلاتی هراز، اظهار کرد: به دلیل بازگشت مسافران و زائران کربلای حسینی که از شمال کشور به عراق مشرف شدند، تردد در دو سمت آمل به تهران و برگشت جریان دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان تنها محدودیت ترافیکی در محور مواصلاتی هراز را ممنوعیت تردد خودروهای سنگین و کامیون‌ها دانست و گفت: تردد خودروهای سنگین حامل مواد سوختی و مواد غذایی فاسد‌شدنی مانعی ندارد.

نوری‌پور با اشاره به عملیات تجسس اجساد مفقودان حادثه مینی‌بوس روز چهارشنبه در محور هراز که طی آن 18 مسافر فریدونکناری به دره منطقه وانا سقوط کردند، خاطرنشان کرد: با توجه به ادامه داشتن عملیات تجسس از سوی نیروهای امدادی و نجات، صبح امروز پیکر یک زائر به نام مرحوم صمد نیک‌زاد حدود 300 متر بعد از محل سقوط از لای ریشه درختان بیرون کشیده شد.

وی گفت: در این حادثه دلخراش تعداد 12 مسافر جان‌باخته و شش نفر دیگر مجروح شدند.

انتهای پیام/86012/ب30/ظ1004

http://fna.ir/GX593Z


ویدیو مرتبط :
ترافیک در محور هراز در دومین روز از نوروز93