مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



تشرف پروفسور روسی به حرم مطهر امام حسین (علیه السلام)


پروفسور روسی در طی هفته جاری به حرم امام حسین( علیه السلام) شرفیاب شد و زیارت سیدالشهداء را منشأ آرامش و احساس امنیت توصیف کرد.

به گزارش «شیعه نیوز»، پروفسور روسی در ضمن تشرف به سرزمین کربلای معلی، حرم امام حسین (علیه السلام) را منشأ امنیت و آرامش روحی توصیف کرد و از همه مسلمانان خواست برای رسیدن به آرامش به این مکان مقدس شرفیاب شوند.

بنا به نقل از وبگاه خبری عراقی «نون»، «حسین علی اسماعیلوف» که به قصد مأموریت کاری در بیمارستان فوق تخصص «الکفیل» به کربلا شرفیاب شده است، این سفر خود را موفق ارزیابی کرد و از آن به سفری روحانی – معنوی یاد کرد.

این پروفسور روسی بر تلاش مضاعف خود در بیمارستان الکفیل که وابسته به آستان قدس حسینی است، تأکید کرد.

اسماعیلوف گفت: پیش تر، علیرغم ممنوعیت دین اسلام و حتی رفتن به مساجد در کشورهای اتحاد شوروی، مردم نسبت به سیره اهل بیت (علیهم السلام) شناخت داشتند.

انتهای پیام/750


ویدیو مرتبط :
حرم مطهر امام حسین علیه السلام