فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



فروش آثار هنری معلولان سقز آغاز شد


به گزارش ایرنا این نمایشگاه که شامل 150 اثر است به مناسبت روز جهانی معلولان در نگارخانه ارشاد اسلامی تا 20 آذر در دو نوبت صبح و عصر برپاشده است.
آثار این نمایشگاه، توسط هنرآموزان دبیرستان های پیش حرفه ای شهید رجایی، بوستان، معرفت و کازیوه تهیه شده و با همکاری اداره های بهزیستی، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سقز به نمایش گذاشته شده است.
شهرستان سقز دارای چهار هزار و 33 معلول است، معولان این شهرستان اولین بار است که به صورت گروهی اقدام به برپایی نمایشگاه کرده اند.
عبدالرحمان حکیمی رییس بهزیستی سقز پیرامون برگزاری این نمایشگاه، در گفت و گو با ایرنا، استقبال از آن را بی نظیر توصیف و از مردم و مسئولان تشکر کرد.
***نمایشگاه آثار عکاسی دانشجویان در سالن دانشگاه افتتاح شد
همچنین امروز سه شنبه نمایشگاه آثار عکاسی دانشجویان به مناسبت روز دانشجو، در سالن دانشگاه علمی کاربردی سقز افتتاح شد.
نمایشگاه دانشجویان با موضوع آزاد و طبیعت به همت انجمن ادبی و هنری دانشگاه و همکاری اردشیر سعیدی از مدرسان مرکز در رشته عکاسی بر پاشده است و تا پایان هفته برای بازدید دانشجویان باز خواهد بود.
دانشگاه علمی کاربردی سقز داری 9 رشته کاردانی و دو رشته کارشناسی است که 400 دانشجو در آن مشغول به تحصیل هستند.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
7249/1904

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سرقت آثار هنری