ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بمب نقل و انتقالات به پرسپولیس نزدیک شد


بمب نقل و انتقالات به پرسپولیس نزدیک شدجام نیوز/ مهاجم ایرانی تیم فوتبال چارلتون از این جدا خواهد شد و از ماه آینده بازیکن آزاد محسوب می شود.
چارلتون که با سقوط از چمپیونشیپ انگلیس باید فصل آینده در لیگ دسته اول بازی کند با افزایش بودجه خود قصد دارد مدعی صعود باشد.
چارلتون که سه فصل قبل توانست پس از سه سال حضور در لیگ دسته اول انگلیس به چمپیونشیپ صعود کند فصل آینده کار دشواری برای صعود خواهد داشت. به همین دلیل سرمربی بلژیکی این تیم قصد دارد تغییرات بسیاری در تیمش ایجاد کند.
در این میان رضا قوچان‌نژاد و گودموندسون دو مهاجم ایرانی و ایسلندی تیم چارلتون جدا خواهند شد تا ریگا بتواند بازیکنان جدیدی را جایگزین آنها کند. قوچان‌نژاد ماه آینده بازیکن آزاد محسوب خواهد شد و هنوز تیم آینده‌اش مشخص نیست.
این خبر وقتی اهمیت بیشتری پیدا می کند که گفته می شود پرسپولیس در فاصله چند هفته به پایان لیگ برتر مذاکره با قوچان نژاد را آغاز کرده است.
از آنجایی که مهدی طارمی به احتمال فراوان فصل آینده لژیونر می شود و ایران را به مقصد یکی از لیگ های معتبر اروپایی ترک می کند، برانکو ایوانکویچ قصد دارد تا یک مهاجم با کیفیت را جایگزین تاثیرگذارترین بازیکن تیمش کند.
ضمن اینکه زمزمه هایی مبنی بر حضور کاوه رضایی مهاجم ذوب آهن در پرسپولیس نیز شنیده می شود چرا که قوچان نژاد به یک تیم بلژیکی هم بسیار نزدیک شده است.

منبع: جام نیوز


ویدیو مرتبط :
‫گفتگو با بمب نقل انتقالات ایران و پرسپولیس شجاع خلیل زاده‬‎