سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معوقات خانواده شهدا در سالهای 91 و 92 تا پایان امسال پرداخت می شود


حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی روز شنبه در جمع خبرنگاران بیرجند با اشاره به قانون جامع حمایت از ایثارگران افزود: این قانون در اسفند سال 92 ابلاغ و از سال 93 اجرای آن آغاز شد که تاکنون برخی مواد آن اجرایی شده و یکسری نیز بار مالی داشت که برای تامین آن نسبت به تدوین آیین نامه اقدام شد.
وی ادامه داد: اکنون 71 درصد از مواد این قانون اجرایی شده و 29 درصد دیگر از مواد این قانون آیین نامه های آن تدوین شده و اگر در کمیسیون های مجلس و دولت مصوب و بار مالی آن تامین شود، اجرا می شود.
معاون رئیس جمهوری با اشاره به طرح توسعه و کارآفرینی در بنیاد شهید (تکاک) گفت: این طرح از دو سال گذشته آغاز شده و در راستای اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی به اجرا درآمده که بر اساس آن 50 درصد سرمایه از سوی خانواده شهید و 50 درصد سرمایه از سوی بنیاد شهید تامین می شود.
شهیدی ادامه داد: در اجرای این طرح، سرمایه از طریق اعطای تسهیلات در اختیار ایثارگران قرار می گیرد و بعد از اینکه طرح آنان به نتیجه رسید و سودآوری داشت به مدت پنج سال فرصت دارند اقساط وام را به بنیاد شهید پرداخت کنند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران یادآور شد: طرح تکاک هیچ سودی برای بنیاد شهید ندارد و با هدف کمک به اشتغال ایثارگران برای راه اندازی کارگاه های اشتغالزا به اجرا درآمده است.
وی گفت: این طرح تاکنون در چندین استان کشور اجرا شده و به نتیجه رسیده و در صورت آمادگی در استان خراسان جنوبی به اجرا درمی آید.ک2
6054/ 6075

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تجزیه و تحلیل مالی شرکت مهرام (برای سالهای 91 و 92)