ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سایت یوفا: دورتموند- لیورپول؛ دربی یورگن کلوپ با شاگردان سابق!


به گزارش خبرگزاری فارس، امروز (جمعه) بعد از آنکه مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا در نیون سوئیس قرعه‌کشی شد، بورسیادورتموند به حریف نام آشنایی همچون لیورپول انگلیس رسید.

این رویارویی از جنبه‌های گوناگون دیداری مهم از این مرحله لیگ اروپا توسط رسانه‌ها معرفی شد زیرا دو تیم مطرح ژرمنی و انگلیسی برابر هم مجبور به صف‌آرایی می‌شوند.

از طرفی نکته قابل تامل این تقابل، مصاف یورگن کلوپ، مربی آلمانی تیم آنفیلدی با شاگردان 7 سال گذشته‌اش است.

مربی 47 ساله ژرمنی که ابتدای تابستان به همکاری نسبتا طولانی خود با مشکی و زردپوشان خاتمه داد، قصد داشت یک سال استراحت کرده و ریکاوری کند؛ اما وقتی فصل باشگاهی فوتبال در انگلیس آغاز شد و بعد از چند هفته بحرانی، مسئولان لیورپول به وی پیشنهاد دادند، حاشیه‌نشینی و استراحت را فراموش کرد و همکاری را پذیرفت.

حالا براساس قرعه‌کشی انجام گرفته، او در نقش سرمربی یک تیم جزیره مقابل دورتموندی می‌ایستد که سال‌ها برایش زحمت کشید و محبوب هزاران هوادار تیم شد.

به همین دلیل سایت یوفا از این تقابل به عنوان «دربی یورگن کلوپ با تیم سابقش» یادکرده است.

انتهای پیام/آ


ویدیو مرتبط :
خشم یورگن کلوپ ((سرمربی دورتموند))