مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



مترو در روز اربعین عزاداران را به صورت رایگان به مقاصد می رساند


به گزارش شیعه آنلاین ، محسن نایبی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و 72 تن از یاران باوفای ایشان افزود:‌ به منظور سهولت در جابه جایی شهروندان و عزاداران حسینی که در پیاده روی اربعین به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شرکت می کنند، مسافرگیری از ایستگاه شهرری در روز چهارشنبه 11 آذرماه بعد از پایان مراسم تا جابجایی کامل عزاداران، به صورت رایگان انجام می شود.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، وی در خصوص سایر خدمات مترو تهران در این روز گفت: همچنین در خط یک مترو تهران که در روز اربعین بیشترین مسافر را به خاطر وجود اماکن مذهبی همانند حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، امامزاده صالح(ع) و سایر اماکن دارد، فاصله گذر قطارها کاهش می یابد.

به گفته مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با افزایش 33 درصدی حرکت قطارها در خط یک، فاصله گذر از هر 7 دقیقه یکبار به 5 دقیقه کاهش خواهد یافت.

پیش از این معاون امور ایستگاه‌های متروی تهران اعلام کرده بود: ایستگاه شهرری خط یک مترو از ساعت 5 صبح تا 13 ظهر روز چهارشنبه 11 آذرماه به مناسبت اربعین حسینی برای تردد شهروندان رایگان است.


ویدیو مرتبط :
دانلود رایگان فیلم آموزشی روتوش صورت به صورت حرفه ای