سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سردار نقدی: جریانهای بدلی که استکبار برای مقابله با انقلاب ایجاد کرد همانند داعش هستند


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سردار محمدرضا نقدی فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در همایش بسیج، بصیرت و استکبار ستیزی که امروز در ساختمان سازمان بسیج صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، گفت: امروزه تاریخ دنیا تغییر کرده است و جهان دچار یک بیداری شده است.

وی ادامه داد: کشورهای اطراف ما همگی صحنه درگیری بین مستضعفین و طاغوتهای زمان هستند و این درگیریها تا دل خود کشورهای مستکبر نیز کشیده شده است. امروز یک جنگ جهانی دیگر آغاز شده است. اگر کمی در آینده بایستیم و به حال نگاه کنیم میبینیم که کلمه جنگ جهانی برای اوضاع امروز کاملا درست است. دولتهای زورگوی غرب می‌خواهند تا سلطه خود را بر کشورها ادامه دهند، اما مردم این کشورها خواستار تغییر این وضعیت هستند، مثلا وقتی مقامات آمریکایی میخواهند به مالزی سفر کنند میبینیم که چه اعتراضاتی انجام میشود. امروز شرایط عوض شده و ما باید از فرصت‌ها استفاده کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: بسیج نمی‌تواند سرش را در لاک خود فرو کرده و کاری نکند. بسیج امروزه جهانی است.

وی افزود: خصوصیت انقلاب ما این بوده که قیامی جهانی است. این پیام باید منتقل شود و در دل و جانها بشیند. دشمنان برای خفه کردن این پیام، انواع نفوذ را در پیش میگیرند. آنها میخواهند ما را در داخل درگیر خود کنند.

سردار نقدی تصریح کرد: جریانهای بدلی که استکبار برای مقابله با انقلاب ایجاد کرده است همانند داعش وظایفی دارند.

وی در ادامه با اشاره به وظایف داعش اظهار داشت: داعش پیاده نظام آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده که برای تضعیف جبهه مقاومت پایه ریزی شده است، این گروه تروریستی برنامه تفرقه افکنی بین امت اسلام را دنبال می‌کند، با مخدوش کردن چهره اسلام در مقابل موج اسلام خواهی می‌ایستد؛ ظرفیتهای پرانرژی جوانان کشورهای دیگر را به جبهه خود می‌کشاند تا در مسیر باطل خود از آنها استفاده کند.

 سردار نقدی گفت: در تمام عملیاتهای نیروهای مقاومت در سراسر دنیا هیچکدام به داعش شبیه نیستند که مردم را هدف قرار می‌دهند. این مدل عملیات‌ها سابقه ندارد، اینها همان تروریست‌ها هستند. جبهه مقاومت برای مردم می‌جنگد و نه درمقابل آنها.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سازماندهی عملیاتهای تروریستی گفت: گذرنامه‌های جعلی بسیار حرفه‌ای که در اختیار این تروریست‌هاست گواه سازماندهی شدن آنها است. این افراد به راحتی به کشورهای دیگر تردد می‌کنند و کاملا معلوم است که با سرویسهای جاسوسی استکبار در رابطه‌اند، آمریکا در مقابل نهضت عظیم بیداری به بن‌بست رسیده است و همه امت اسلام باید بدانند و باور کنند که داعش دست‌پرورده آمریکا و اسراییل است و این باور آنها را به بن‌بست می‌رساند.

سردار در پایان خاطر نشان کرد: وقتی که غرب با این همه شعار تمدن و حقوق‌بشر به متحجرترین و وحشی‌ترین افراد روی می‌آورد، یعنی دیگر هیچ حرفی برای گفتن ندارد. امروزه وظیفه رسانه‌هاست که در فضای رسانه و پیام فعالیت خود را گسترش دهند. جا دارد هر پایگاه بسیج در فضای مجازی فعالیت کند و به روشنگری بپردازد.


ویدیو مرتبط :
ماجرای جنگ زرگری آمریکا با داعش از زبان سردار نقدی