سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



الکترونیک آرتز ساخت دنباله‌های بازی Star Wars Battlefront را تایید کرد


الکترونیک آرتز ساخت دنباله‌های بازی Star Wars Battlefront را تایید کرد

زومجی/ در حالی که مدت کمی از انتشار بازی Star Wars Battlefront می‌گذرد الکترونیک آرتز ساخت قسمت‌های بعدی بازی را تایید کرد.
شرکت الکترونیک آرتز همواره به ساخت ادامه برای بازی‌های خود علاقه دارد و همانطوری که انتظار می‌رفت این شرکت ساخت ادامه‌های بعدی برای بازی Star Wars Battlefront را تایید کرده است. بلیک جورگِنسِن، مدیر امور مالی الکترونیک آرتز، که در کنفرانس UBS Global Technology واقع در سانفرانسیسکو شرکت کرده بود، تایید کرد الکترونیک آرتز قراردادی ده‌ ساله با شرکت دیزنی برای ساخت «بازی‌های Battlefront آینده» بسته است. او در سخنرانی خود می‌گوید:

ما با دیزنی قراردادی برای دریافت حق امتیاز ساخت بازی برای سال‌ها بسته‌ایم که تقریباً ۱۰ساله است. بازی‌ای که فردا منتشر می‌شود، Star Wars Battlefront، یک بازی تیراندازی اول‌شخص سنتی است. هدف ما ادامه ساخت بازی‌های Battlefront و بازی‌های با سبک‌های متفاوت اطراف مجموعه جنگ ستارگان در آینده است، بر روی پلتفرم موبایل همینطور کنسول‌های خانگی و رایانه‌های شخصی. این فرصتی بزرگ برای ما خواهد بود.

جالب‌تر اینکه جورگِنسِن تایید کرده است که قرارداد فوق بین آنها و دیزنی به الکترونیک آرتز اجازه خواهد داد برای ساخت بازی‌های حول محور ۶ فیلم قبلی مجموعه Star Wars، The Force Awakens، و هرگونه ادامه‌های آینده و همچنین قسمت‌های جانبی که در ۱۰ سال آینده عرضه خواهند شد، تلاش‌هایی انجام دهد.


ویدیو مرتبط :
تریلر بازی Star Wars: Battlefront