ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



امری: سویا هرگز تسلیم نمی‌شود


امری: سویا هرگز تسلیم نمی‌شودایسنا/ سرمربی سویا معتقد است که تیمش هرگز تسلیم نمی‌شود.
سویا پنجشنبه شب در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا برابر اتلتیک بیلبائو قرار گرفت و دو بر یک شکست خورد. با توجه به نتیجه دیدار رفت بازی به وقت اضافه کشید و در ضربات پنالتی سویا چهار بر پنج پیروز شد و به نیمه نهایی صعود کرد.
اونای امری پس از بازی گفت: به همه سویایی‌ها تبریک می‌گویم. برای سومین بار پیاپی به نیمه نهایی رسیدیم. این کار آسان نیست. خود را برای وقت‌های اضافی و ضربات پنالتی آماده کرده بودیم. به اتلتیک به خاطر بازی زیبایش تبریک می‌گویم. سویا هرگز تسلیم نمی شود.
سرمربی سویا در ادامه اظهار کرد: زمانی که بازی یک بر یک مساوی شد می‌توانستیم گل دوم را نیز به ثمر برسانیم اما شرایط بازی این اجازه را به ما نداد. اتلتیک از ما شناخت داشت و کار را برای ما سخت کرده بود. پیروزی فضای حاکم بر تیم را خوب می‌کند. باید برای رقابت فشرده‌ای که وجود دارد تیم را ریکاوری کنیم.
او افزود: خواسته بازیکنان سویا از لیگ اروپا بیش از این است. با تمام وجود در این رقابت‌ها به کار خود ادامه خواهیم داد. بازی های نیمه نهایی چالش بزرگی است.
امری در پایان گفت: حضور چهار تیم اسپانیایی در میان هشت تیم راه یافته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا از همه چیز بهتر است.

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
سویا 1-0 والنسیا؛ پیروزی شاگردان امری برابر خفاش ها