ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دوست دارم در کنار قلعه‌نویی به مردم تبریز خدمت کنم


  X  

تاریخ خبر : سه‌شنبه 1394.09.17 - 12:10

دوست دارم در کنار قلعه‌نویی به مردم تبریز خدمت کنم

جام نیوز/ مربی فصل قبل استقلال گفت: «نمی‌شود جاسوس و خبرچین تیم را پیدا کرد چون سند و مدرک مثلا دست‌نوشته‌ای از خودشان به جا نمی‌گذارند که بشود ثابت کرد یک نفر دارد خبرچینی می‌کند.» ماجرای جاسوسی و خبرچینی که پارسال در استقلال وجود داشت و امیر قلعه‌نویی را ناراحت کرده بود امسال هم صدای پرویز مظلومی را در آورده است. ستار همدانی معتقد است بحث جاسوس و خبرچینی نه به استقلال محدود می‌شود و نه به امسال و پارسال برمی‌گردد. وی که خودش در لیگ یازدهم دستیار قلعه‌نویی در تراکتورسازی بود امیدوار است که ژنرال دوباره سرمربی این تیم شود و می‌گوید مردم تبریز قدر این مربی را می‌دانند و به خاطر خدماتش به او احترام می‌گذارند. اظهارات همدانی را در ادامه می خوانید:
* پرویز مظلومی در تمرین استقلال گلایه کرده که چرا حرف‌هایش در رختکن را به رسانه‌ها انتقال دادند. این گلایه را پارسال امیر قلعه‌نویی هم داشت!
- این چیزها در تمام تیم‌ها وجود دارد و به استقلال یا یک تیم خاص محدود نمی‌شود. تقریبا تمام تیم‌های ایرانی با این مشکل روبه‌رو هستند تا یادم می‌آید این حرف‌ها همیشه بوده و فقط برای امسال و پارسال هم نیست. از تیم‌ملی و جام‌جهانی 98 فرانسه تا به امروز مدام این حرف را می‌شنوم که تیم‌ها خبرچین و جاسوس دارند. البته همیشه این کار یک بازیکن نیست و گاهی افراد دیگر و کسانی که کنار تیم هستند خبرچینی می‌کنند. شاید هم کار یک بازیکن باشد. اما کار هر کسی که هست از هر نظر زشت و غیراخلاقی است. انسان باید در هر کجا و هر مجموعه‌ای که حضور دارد به کارش و کسانی که با آنها کار می‌کند عرق و تعصب داشته باشد. در رختکن حرف خاصی زده نمی‌شود و اطلاعات مهمی رد و بدل نمی‌شود که نگران به بیرون درز کردن و مشکل‌ساز شدن آن باشیم اما این کارها به یک مجموعه لطمه می‌زند.
* امیر قلعه‌نویی در کنار حسین فرکی و رسول خطیبی کاندیدای نشستن روی نیمکت تراکتورسازی هستند. از این موضوع خبر داری؟
- من هم در حد همان چیزی که در روزنامه‌ها نوشته می‌دانم. شنیدم آقای قلعه‌نویی هم میان گزینه‌هاست. تراکتورسازی تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد. فکر می‌کنم هر مربی که به آنجا برود می‌تواند در این مجموعه موفق باشد. به هر حال خودم تبریزی هستم و برای هر کسی که سرمربی تیم شهرم می‌شود آرزوی موفقیت دارم. غیر از این سه نفر مربی خوب دیگری بیرون نمانده است.
* با توجه به مشکل کهنه‌ای که گروهی از هواداران تراکتورسازی با قلعه‌نویی دارند به نظر می‌رسد او شانسی برای بازگشت به تبریز نداشته باشد؟
- من خودم تبریزی هستم. تبریزی‌ها فرهنگ بسیار غنی دارند و مردمان با محبت و مهمان‌نوازی هستند. آنقدر هم باهوش و زرنگ هستند که خادم و خائن را خیلی خوب از هم تشخیص می‌دهند. آنها به کسی که برایشان خدمت کرده احترام می‌گذارند و ارزش قائل هستند. مردم تبریز هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنند که قلعه‌نویی برای اولین‌بار تراکتور را آسیایی کرد و چیزی نمانده بود با تیم محبوب‌شان قهرمان شود.
* پس به نظر شما مردم تبریز علیه امیر موضع‌گیری نخواهند کرد؟
- مردم آذربایجان انسان‌های فهیمی هستند و به کسی که خدمت کرده احترام می‌گذارند. یکسری سوءتفاهم‌ها در گذشته پیش آمد وگرنه مردم غیور آذربایجان هرگز به مهمان خودشان به خصوص اگر خدمتی به آنها کرده باشد بی‌احترامی نمی‌کنند.
* آخر لیگ یازدهم در مورد جدا شدن امیر سوءتفاهم‌هایی پیش آمد.
- قلعه‌نویی برای ماندن سه شرط گذاشته بود؛ یکی حفظ تمام نفرات مورد نظرش، جذب تمام نفرات موردنظرش و سوم هم تسویه حساب کامل با نفرات جدا شده. انجام خواسته‌های او هم کار سختی نبود. قلعه‌نویی می‌خواست تیمی برای قهرمانی در آسیا ببندد. اما در آن مقطع باشگاه مشکل مالی داشت و نتوانست خواست‌های او را برآورده کند. آقای قلعه‌نویی دید در آن شرایط ماندنش کمکی به تیم خوب تراکتورسازی نمی‌کند و برای همین تصمیم گرفت قراردادش تمدید نشود.
* پس به نظر شما قلعه‌نویی می‌تواند دوباره امیر پاشای هواداران تراکتورسازی شود؟
- مردم آذربایجان هنوز هم قلعه‌نویی را امیر پاشا می‌دانند. آنها هیچ‌وقت کسانی که خدمت کردند را فراموش نمی‌کنند. اما قلعه‌نویی می‌تواند دوباره به تراکتور برگردد و با کسب نتایج خوب دوباره در استادیوم با لقب امیر پاشا تشویق شود.
* خودت هم احتمال دارد به کادرفنی تراکتورسازی اضافه شوی؟
- اگر توفیق افتخاری باشد دوست دارم در خدمت تیم مردم خوب شهرم تبریز باشم.
با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar

نظر شما


ویدیو مرتبط :
امیر قلعه نویی در کنسرت رحیم شهریاری در تبریز