ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



منوچهری: تیم باهوش‌تر قهرمان لیگ می‌شود


منوچهری: تیم باهوش‌تر قهرمان لیگ می‌شودتسنیم/ مهاجم تیم فوتبال سپاهان تأکید کرد که ایگور استیماچ در این تیم بدشانس بود و به‌همین دلیل نتوانست نتیجه بگیرد.
امین منوچهری درمورد پیروزی سپاهان مقابل نفت تهران گفت: این بازی برای شخصیت تیمی ما بسیار مهم بود و خوشحالم که سه امتیاز را گرفتیم. امسال هواداران سپاهان خیلی اذیت شدند و امیدوارم در سه بازی پایانی نتایجی بگیریم که حداقل از ناراحتی آنها کمتر شود. البته این را هم باید بگویم که نفت تهران تیم بسیار خوبی بود و متأسفانه مشکلات زیادی را در این فصل تجربه کرد. برخی از تیم‌ها در لیگ برتر از جمله سیاه‌جامگان، استقلال اهواز، نفت تهران و... با مشکلات مالی مواجه هستند و حیف است که چنین شرایطی برای این تیم‌ها به‌وجود بیاید.
وی در ادامه افزود: به‌عنوان مثال ما مقابل یک تیم ازبکستانی در آسیا بازی کردیم که امکاناتی حرفه‌ای داشتند. چنین تیم‌هایی آرزو دارند که بازیکنان همین تیم‌هایی را که از لیگ برتر خودمان اسم بردم، در اختیار داشته باشند. شما مطمئن باشید اگر تیمی مثل لوکوموتیو یک مربی مثل علیرضا منصوریان را داشت برای قهرمانی در آسیا می‌جنگید.
مهاجم سپاهان در قسمت دیگری از حرف‌هایش در واکنش به مصاحبه فرهاد مجیدی که از او و چند بازیکن دیگر اسم برده بود که آنها را به پرویز مظلومی برای پیوستن به استقلال پیشنهاد داده بود، گفت: من قبل از شروع فصل تا آخرین لحظه منتظر استقلال بودم، ولی آن زمان این موضوع را به هیچ‌کس نگفتم. مجیدی لطف کرد که اسم مرا آورد و این برایم ارزشمند است. به‌هر حال قسمت این بود که به استقلال نروم و همیشه از خدا خواسته‌ام که بهترین اتفاقات را برایم رقم بزند. تا زمانی هم که پیراهن سپاهان را بر تن می‌کنم و برای موفقیت این تیم تلاش خواهم کرد.
منوچهری با اشاره به جدایی استیماچ از سپاهان گفت: من معتقدم این مربی در سپاهان بدشانسی آورد و خودش هم در این زمینه صحبت کرده بود. برای او آرزوی موفقیت دارم.
وی در پاسخ به این پرسش که کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد، گفت: الان شرایط پرسپولیس خوب است و همه اتفاقات طوری پیش می‌رود که این تیم قهرمان شود. چون در این سال‌ها پرسپولیس در کورس قهرمانی نبوده است، مردم و رسانه‌ها دوست دارند که این تیم قهرمان شود، ولی استقلال خوزستان و استقلال تهران هم شانس دارند. هر تیمی که باهوش‌تر باشد، جام خواهد گرفت.

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
در لیگ برتر والیبال تیم بانک سرمایه قهرمان شد