سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دیوید کامرون: تنش بین تهران، ریاض به شدت نگران کننده است/اعدام‌های عربستان را محکوم می‌کنیم


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،  «دیوید کامرون » نخست وزیر انگلیس امروز (دوشنبه) در واکنش به نوسان‌های پیش آمده در روابط دیپلماتیک ایران و عربستان سعودی، آن‌را نگران کننده نامید.

به نوشته «خبرگزاری فرانسه» دیوید کامرون اعلام کرد که تنش بین ایران و عربستان سعودی به‌شدت نگران کننده است. وی همچنین اعدام‌های صورت گرفته از سوی ریاض را نیز محکوم کرد.

کامرون که امروز در شرق لندن حاضر شده بود در این زمینه گفت: «این مسئله به شدت نگران کننده است چون ما خواستار ثبات در خاورمیانه هستیم و این امر به یقین برای حل بحران سوریه به عنوان عامل بسیاری از مشکل‌ها، ضروری است.»

نخست وزیر انگلیس در ادامه ضمن محکوم کردن اعدام‌ها افزود، ما مجازات اعدام را محکوم کرده و تحت هیچ شرایطی از آن‌ها دفاع نمی‌کنیم و این شامل عربستان سعودی نیز می‌شود. ما همیشه از طریق وزرای خود در مناسبت‌های مختلف در زمینه مجازات اعدام موضع گیری کرده‌ایم.

انتهای پیام/

عـــضــویـــت در خــــبـــرنـــامــه ایــــران در جـــهــان

 

http://fna.ir/TZ8LP8


ویدیو مرتبط :
وضعیت نگران کننده ی درختان چنار خیابان ولیعصر تهران