ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پیستوریس به ارتکاب قتل عمد نامزد سابقش محکوم شد


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از گاردین، دادگاه تجدیدنظر حکم پرونده قتل نامزد اسکار پیستوریس که چند سال پیش توسط این ورزشکار اهل آفریقای جنوبی کشته شد را از قتل عمد به قتل عمد تغییر داد.

قهرمان دوی پارالمپیک که سابقه رقابت در رقابت‌های المپیک را هم دارد، ماه فوریه سال 2013 به ضرب چهار گلوله، نامزد خود ریوا استین‌کمپ را به قتل رساند و در پایان یک محاکمه طولانی به ارتکاب قتل غیرعمد و پنج سال حبس محکوم شد که این حکم اعتراض خانواده مقتول را به همراه داشت به خصوص اینکه پیستوریوس در ماه اکتبر از زندان آزاد شد تا مابقی مدت حبس خود را به صورت خانگی سپری کند.

با وجود تأکید پیستوریوس مبنی بر اینکه نامزدش را با یک سارق اشتباه گرفته است، خانواده استین‌کمپ و نیز دادستان پرونده نسبت به حکم صادر شده برای دارنده مدال طلای پارالمپیک اعتراض کردند تا پرونده به دادگاه تجدیدنظر برود، جایی که قاضی تشخیص داد پیستوریوس مرتکب قتل عمد شده است و به این ترتیب احتمال دارد که برای او 15 سال حبس در نظر گرفته شود.

تاریخ اعلام حکم نهایی در مورد پرونده قتل نامزد اسکار پیستوریوس هنوز اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که برای او مجازاتی بیش از آنچه قاضی قبلی در نظر گرفته بود، لحاظ شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مارادونا و جنجالی تازه با کتک زدن نامزد سابقش