فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نمایش «آسمان آبی مادرم» در الیمپیای یونان


به گزارش خبرگزاری فارس،بعد از حضور فیلم «آسمان آبی مادرم» به کارگردانی و تهیه کنندگی علی قوی تن در جشنواره های جیفونی ایتالیا، گدینیا لهستان، سینه کید هلند و گوا هند، این فیلم در تازه ترین حضورش در بخش رقابتی هجدهمین دوره جشنواره بین المللی کودک و نوجوان الیمپیا که از تاریخ 7 تا 14 آذر ماه (28 نوامبر تا 5 دسامبر) در کشور یونان برگزار می‌شود. به نمایش در می‌آید.

این جشنواره که از جشنواره های معتبر کودک و نوجوان است، در شهر پیرگوس در 300 کیلومتری شهر آتن برگزار می شود و این دوره در چهار بخش رقابتی فیلمهای بلند، کوتاه، انیمیشن کوتاه، مستند و چند بخش جانبی برگزار می گردد.

فیلم «آسمان آبی مادرم» که پخش بین المللی آن بر عهده موسسه رسانه های تصویری است، داستان مادر و پسر جوانی است که سعی در حفظ معدن زغال سنگ کوچک خود در برابر زیاده خواهی های معدن دار بزرگ منطقه هستند.

فیلمهای ایرانی در بسیاری از دوره‌های گذشته این جشنواره شرکت داشته‌اند و سال قبل نیز فیلم "بر بالهای خیال" به کارگردانی فرهاد مهرانفر از طرف موسسه رسانه‌های تصویری در بخش مسابقه حضور داشت.

انتهای پیام/

 

 

http://fna.ir/CV2QIS


ویدیو مرتبط :
جشنواره فیلم نوجوان همدان/آسمان آبی مادرم