سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هیچ ایرانی غیرتمندی به سفارتی که در پناه کشور ماست حمله نمی کند / خسارت حیثیتی بزرگی به کشور زدند / عربستان باید محکوم می شد، ما محکوم شدیم / از عاملان این اتفاق شکایت می کنیم


سخنگوی دولت با محکوم کردن اقدام عربستان در به شهادت رساندن شیخ نمر عنوان کرد: دولت حتما به خاطر خسارت بزرگی که عده ای در حمله به سفارت عربستان به کشور وارد کردند از عاملان این اتفاق شکایت خواهد کرد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی دولت با محکوم کردن اقدام عربستان در به شهادت رساندن شیخ نمر عنوان کرد: دولت حتما به خاطر خسارت بزرگی که عده ای در حمله به سفارت عربستان به کشور وارد کردند از عاملان این اتفاق شکایت خواهد کرد.

به گزارش «انتخاب»، محمد باقر نوبخت در نشست خبری هفتگی خود با اصحاب رسانه اظهار کرد: اقدام عربستان قابل نکوهش و محکومیت بود و ما هم از سوی دولت اتفاقی که برای شیخ نمر پیش آمد را محکوم کردیم اما از طرفی دولت به هیچ وجه رفتارهای غیرقانونی و غیر مدنی را تائید نمی کند. اتفاقی که در حمله به سفارت عربستان به وجود آمد در جهان یک چهره غیرواقعی از ملت بزرگ ، فهیم و با تمدن ایرانی ترسیم کرد و دولت حتما از عاملان این اتفاق شکایت خواهد کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا ممکن است این اتفاق به عوامل ماورایی ارتباط داده و پرونده آن بی نتیجه مختومه شود، گفت: باید در ماهیت کسانی که این کار را انجام دادند و مسیر را به نفع بهره برداری عربستان عوض کردند تردید کنیم. عقل ایجاب می‌کند که انسان تردید کند که کسانی حساب شده و نفوذی این کار را انجام داده اند؛ چرا که هیچ ایرانی غیرتمندی سفارتی را که در پناه کشور ماست و خاک آن کشور محسوب می‌شود مورد حمله قرار نمی دهد البته ممکن است بعضی ها هم تحت تاثیر قرار گرفته و احساسی شده باشند.

به نوشته ایسنا، نوبخت اضافه کرد: طبیعی بود که رئیس جمهور از رئیس محترم قوه قضاییه بخواهد که به این مسأله رسیدگی ویژه شود و برای پیگیری نیز به وزیر کشور ابلاغ کند؛ چرا که خسارت بزرگی از نظر حیثیتی به کشور ما وارد شد. اگر لطمه اقتصادی را هم کنار بگذاریم از نظر حیثیتی خسارت به وجود آمد و چهره ای از ملت ما ترسیم شد که درست نیست و کشوری که باید محکوم می‌شد ما را محکوم کرد. باید جدی وقانونی با این مسأله برخورد شود و برخورد نیز به عهده مرجع قضایی است. انتظار داریم با قاطعیت بااین موضوع برخورد کند.


ویدیو مرتبط :
محکوم کردن حمایت عربستان از تروریست ها+فیلم