سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مدیر عامل بانک مسکن: ۲۸ هزار نفر تاکنون برای وام ۸۰ میلیونی ثبت نام کردند


 مدیر عامل بانک مسکن: ۲۸ هزار نفر تاکنون برای وام ۸۰ میلیونی ثبت نام کردندفارس/مدیر عامل بانک مسکن با بیان اینکه برای دریافت وام ۸۰ میلیونی خرید مسکن تاکنون ۲۸ هزار نفر ثبت نام کرده اند گفت: برای ایفای یک نقش کلیدی بانک توسعه‌ای و برای جلوگیری از نوسان 450 هزار میلیارد ریال به دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر تسهیلات داده شده است.

محمد هاشم بت شکن در مراسم هفتاد و هفتمین سالگرد تاسیس بانک مسکن گفت:از ابتدای تاسیس صندوق پس انداز مسکن خانه یکم تاکنون 28 هزار نفر ثبت نام کرده اند که حجم این میزان ثبت نام باعث شده تا 5500 میلیارد ریال سپرده نزد بانک مسکن صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه بانک مسکن از سال 1317 تاکنون، 11 میلیون تسهیلات برای خرید، ساخت و تعمیر پرداخت کرده به میزان 150 هزار میلیارد تومان پرداخت کرده است ادامه داد: بانک مسکن بالغ بر 14 میلیون مشتری دارد و شاید عدد 4.5 میلیون پرونده تسهیلاتی زنده خود رکوردی برای بانک مسکن در میان سایر بانک ها باشد.

بت شکن با تاکید بر اینکه 116 هزار میلیارد تومان مانده تسهیلات دارد که در نوع خود بزرگترین پرتفوی(سبد ترکیب داراییها) تسهیلات را در اختیار دارد افزود:حدود 16 درصد تسهیلات اعطایی شبکه بانکی کشور متعلق به بانک مسکن است که این نشان می دهد که 100 هزار میلیارد تومان منابع ذخایر بانک مسکن است.

وی با بیان این‌که بانک به عنوان ابزار اجرای سیاست‌های دولت بتواند تصمیم‌سازی در این بخش داشته باشد، گفت: در این راستا ابتدای امسال برنامه 20 گانه به تصویب رسید و تا امروز 70 درصد از این برنامه‌ها محقق شده است.

وی تاکید کرد: از ابتدای امسال تاکنون 118 هزار میلیارد ریال تسهیلات و 176 هزار میلیارد ریال منابع در بانک وجود دارد. آماده این هستیم تا در راستای سیاست‌های توسعه‌ای دولت اقدام کند که زمینه آن در بانک مسکن وجود دارد.

مدیرعامل بانک مسکن تاکید کرد: برای ایجاد یک بانک توسعه‌ای برای جلوگیری از نوسان 450 هزار میلیارد ریال به دو میلیون و 200 هزار نفر داده شده است و حق بانک مسکن است که این رقم در بخش مسکن بماند، وصول شده و دوباره به این بخش تزریق شود.

بت‌شکن با تاکید بر این‌که باید به شکلی تدبیر شود که 450 هزار میلیارد ریال صرف افزایش سرمایه بانک مسکن شود، یادآور شد:‌بانک‌ مسکن می‌تواند با استحکام مالی ظرفیت تعامل با بانک‌های توسعه‌ای دنیا را داشته باشد. برای این‌که بتوانیم ایفای نقش در وظایف توسعه ای داشته باشیم باید ابزار مورد نیاز فراهم شود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
اقساط وام مسکن ۸۰ میلیونی