ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پیشنهاد جلالی برای بررسی شکست فوتبال ایران در 35 سال اخیر


به گزارش خبرگزاری فارس، مجید جلالی که در مراسم یادبود همایون بهزادی شرکت کرده بود، در خصوص خصوصیات اخلاقی او گفت:‌به هر حال با بهزادی همیشه در ارتباط بودم و او شخصیت نمونه‌ای بود که از دست دادنشان برای ما بسیار سخت است. امیدوارم جوانان با دنبال کردن منش این دسته از پیشکسوتان یاد آنها را زنده نگه دارند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فساد در فوتبال ایران وجود دارد، گفت: بله وجود دارد. امیدوارم اقدامات لازم در جهت رفع آن انجام شود. اقدام لازم یعنی هر اقدامی در جهت پاک کردن فضای فوتبال تا به فوتبال کمک شود.

جلالی در مورد اینکه آیا او در برنامه 90 به عنوان موافق خاکپور صحبت کرده است، گفت: من موافق پیشرفت فوتبال بودم.

وی همچنین در مورد دلایل شکست تیم امید و اینکه آیا یکی از این دلایل می‌تواند عدم حمایت از فدراسیون از این تیم باشد، گفت: فکر می‌کنم باید دلایل 35 سال شکست فوتبال را بررسی کنیم و نه فقط این دوره را. آسیب‌شناسی آن نیاز به کارشناسی دارد و بنده پیشنهاد می‌کنم همایشی برگزار شود و یک آسیب‌شناسی در جهت شکست فوتبال ایران در 35 سال گذشته انجام شود. الان اگر حرفی بزنیم فی‌البداهه می‌شود.

سرمربی سایپا در رابطه با اینکه به نظر می‌رسد برخی‌ها تیم امید را کنترات برداشته بودند، گفت:‌پس چرا دوره‌های قبل باختیم؟ در واقع 35 سال است که می‌بازیم.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/CXB7ZH


ویدیو مرتبط :
علی کریمی محبوب ترین بازیکن 20 سال اخیر فوتبال ایران!