سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نماینده سازمان ملل: آتش بس در یمن از 10 و گفت‌وگوها از 18 آوریل آغاز می‌شود


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ابراهمی ولد شبخ» فرستاده ویژه سازمان‌ ملل در یمن، سرانجام پس از سخنان ضد و نقیضی که از تاریخ و مکان مذاکرات گروههای یمنی مخابره شده است، مدعی شد که حوثی‌ها و پیروان «علی عبدالله صالح» آتش‌بس در 10‌ آوریل را پذیرفته‌اند و مذاکرات در کویت و در تاریخ 18 آوریل آغاز خواهد شد.

به گزارش العربیه، وی ادامه داد: مذاکرات پیش‌رو یکی از آخرین فرصت‌ها برای پایان دادن به جنگ یمن است و آتش‌بس نیز تمامی اقسام درگیری را نیز شامل می‌شود.

ولد شیخ، در ادامه تأکید کرد: ایجاد اعتماد به طرف‌های درگیر در یمن بسیار مشکل خواهد بود.

جنگ یمن در آستانه یک ساله شدن قرار دارد و عربستانی که در تاریخ 6 فروردین 94 در قالب ائتلاف ادعایی عربی، به این کشور حمله شدید هوایی کرده و محاصره دریایی، زمینی و هوایی را اعمال کرده بود، هنوز به اهداف خود نرسیده است.

عربستان هدف از حمله به یمن را بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» به یمن و نابودی سلاح نیروهای انصارالله و ارتش یمن اعلام کرده بود.

انتهای پیام/د

 


ویدیو مرتبط :
سازمان ملل متحد از برقراری آتش بس موقت در یمن خبر میدهد