سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سردارمومنی:خروج زائران ازمرزها فقط با گذرنامه و روادید/مردم به شایعات توجه نکنند


به گزارش ایرنا، سردار اسکندر مومنی شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران خطاب به زائران اظهار کرد: همراه داشتن گذرنامه و روادید عراق شرط اصلی برای خروج از کشور است و این شرط کنار گذاشته نمی شود.
وی با اشاره به روند مطلوب تردد زائران از مرز مهران افزود: برغم حجم بالای زائران در این مرز، با اتخاذ تدابیر مناسب خروج از مرز به سهولت و کمترین معطلی انجام می شود.
سردار مومنی تاکید کرد: بیش از 50 درصد زائران شرکت کننده در آیین اربعین حسینی از مهران به عراق عزیمت کرده اند.
سردار مومنی همراه معاون اجتماعی ناجا، جانشین قرارگاه ظفر، معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام و فرماندار مهران شامگاه شنبه از بخش های مختلف پایانه مرزی مهران بازدید و از نزدیک در جریان روند تردد زائران از این مرز قرار گرفت.
مرز بین المللی مهران در 95 کیلومتری جنوب غربی ایلام این روزها کانون اصلی تردد زائران به کربلای معلی برای شرکت در آیین های اربعین حسینی است بطوریکه تا عصر امروز بیش از 650 هزار نفر از این مرز خارج شدند.
شبس 6119/9002**1565

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
خروج زائران فلسطین از مدینه به مکه