سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



استاندار خراسان‌رضوی: ایجاد مشاغل پایدار ویژه بانوان خراسان‌رضوی در دستور کار قرار دارد


  X  

تاریخ خبر : پنج‌شنبه 1394.09.05 - 15:30

استاندار خراسان‌رضوی: ایجاد مشاغل پایدار ویژه بانوان خراسان‌رضوی در دستور کار قرار دارد

تسنیم/ علیرضا رشیدیان در دیدار با معاون رئیس‌جمهور در امور بانوان اظهار داشت: زنان به‌عنوان نیمی از جمعیت فعال هر جامعه، توانایی ایفای نقش‌های مهم و کلیدی را در فرایند رشد و توسعه در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دارا هستند.
وی افزود: با وجود تلاش‌های صورت گرفته و اهتمام ویژه دولت یازدهم به این حوزه، هنوز تا نقطه ایده‌آل فاصله داریم که باید برنامه‌ریزی‌های گسترده‌تری صورت پذیرد.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به چالش‌های استان در حوزه زنان و خانواده، گفت: باید از ظرفیت‌های قانونی و توانمندی‌های موجود برای رفع آن ها استفاده کرد.
رشیدیان، ارتقاء آگاهی، آموزش مهارت‌های زندگی و توانمندسازی بانوان با استفاده از ایجاد مشاغل پایدار را از جمله راهکارهایی دانست که به کاهش آسیب‌ها در این حوزه منجر می‌شود.
وی گفت: تفویض اختیارات به استان‌ها در تصمیم‌سازی و تصمیم گیری‌ها، متناسب با شرایط هر منطقه، می‌تواند به حل سریع‌تر معضلات بینجامد.
شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور نیز با تاکید بر پرهیز از پراکنده‌کاری و موازی‌کاری در حوزه زنان، گفت: با اقدامات صورت گرفته موفق به دستیابی به برنامه‌ای مدون در این حوزه شده‌ایم.
وی افزود: غفلت از جایگاه زنان و ظرفیت نقش آفرینی‌های فعالانه آنان علاوه بر محروم ماندن جامعه از اثرات مستقیم مشارکت آنان در فرایند رشد و توسعه کشور می‌تواند گسترش انواعی از آسیب‌های اجتماعی را به همراه داشته باشد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور اظهار داشت: جایگاه‌محوری زنان در خانواده به همراه مسئولیت پذیری‌های ذاتی آنان فرصتی بی‌بدیل را جهت هم‌افزایی بین دو نهاد مهم خانواده و اجتماع فراهم می‌آورد که چنانچه این فرصت به‌درستی شناخته و به‌کار گرفته نشود چه بسا آسیب‌هایی را به جمعیت زنان و به تبع آن به کل اجتماع وارد آورد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
آهنگ شاد محلی از منطقه خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی