ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مریم هاشمی قهرمان مسابقات ووشوی جهان شد؛ بعثت بدون شکست باقی ماند


به گزارش خبرنگار ایرنا، رویدادهای ورزشی کرمانشاه با کسب مدال برنز مسابقات کاراته جوانان جهان توسط علی مسکینی نماینده وزن 55 - کیلوگرم کشورمان در رقابتهای قهرمانی جهان آغاز شد که وی با پنج پیروزی و یک شکست با شایستگی توانست مدال برنز این رقابت ها را کسب کند.
مسکینی در این مسابقات با پیروزی مقابل حریفانی از بلژیک، آفریقای جنوبی، مجارستان، اسپانیا و مونته نگرو و شکست برابر نماینده مکزیک مقام سوم را کسب کرد.
نهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان با حضور نزدیک به یک هزار و 370 کاراته کا از 91 کشور جهان در جاکارتا مالزی برگزار شد.

** دعوت ورزشکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی بدمینتون
یکی دیگر از رویدادهای ورزشی کرمانشاه در هفته جاری دعوت حمید حیدری شفق به اردوی تیم ملی بدمینتون بزرگسالان کشورمان بود که وی تا روز دوم آذر باید تمرینات خود را زیرنظر کادر فنی که در زنجان برگزار می شود، حضور یابد.

** ادامه شکست ناپذیری تیم بعثت در لیگ دسته دوم
در هفته هفتم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم های نیروی زمینی تهران و بعثت کرمانشاه به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان به تساوی یک بر یک دست یافتند تا بعثت تنها تیم بدون شکست گروه اول مسابقات باشد.
با این نتیجه تیم های نیروی زمینی تهران با 16 و بعثت کرمانشاه با 13 امتیاز به ترتیب در رده های اول و پنجم قرار گرفتند.

** کسب مدال طلای مسابقات ووشوی قهرمانی جهان توسط هاشمی
مهمترین رویداد ورزشی کرمانشاه در این هفته بدون شک به کسب عنوان قهرمانی مریم هاشمی در مسابقات ووشوی جهان در جاکارتا اختصاص دارد که وی توانست با کسب سه پیروزی متوالی سومین مدال طلای جهانی خود را کسب کند تا به نوعی هت تریک کرده باشد.
وی پس از یک دور استراحت در اولین مسابقه خود برابر داریا شینا از قزاقستان و در دیدار دوم خود مقابل کریستینا استانکو از رومانی پیروز و روانه دیدار فینال شد تا در این مرحله نیز با پیروزی دو بر صفر مقابل حریفی از جمهوری چک عنوان قهرمانی را کسب کند.
ایرنا کرمانشاه اولین رسانه ای در کشور بود که خبر قهرمانی مریم هاشمی در مسابقات جهانی اندونزی را مخابره کرد.
هاشمی این مدالش را همانند طلاهای خود در سال های 2011 و 2013 به رهبر معظم انقلاب تقدیم کرد.

** حضور پینگ پنگ باز کرمانشاهی در مسابقات دسته برتر
از سوی کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز ایران 12 بانوی پینگ پنگ باز از سراسر کشور برای حضور در مسابقات دسته برتر انتخاب شده اند که ندا شهسواری از کرمانشاه نیز یکی از نفرات دعوت شده است.
در پایان این رقابت ها هشت نفر برتر برای حضور در مسابقات انتخابی برای اعزام به مسابقات جهانی مالزی به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد و باید از چهارم تا ششم آذر ماه مسابقات انتخابی را برگزار کنند.

** برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در کرمانشاه
آخرین رویداد ورزشی کرمانشاه در هفته جاری که می توان به آن اشاره کرد برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج بود که از ساعت 7:30 دقیقه صبح امروز (جمعه) از مسیر بوستان شاهد به سمت میدان طاق بستان برگزار شد.
در پایان این همایش نیز پنج کمک هزینه عتبات عالیات هر یک به ارزش 10 میلیون ریال، پنج کمک هزینه سفر به مشهد مقدس هر یک به ارزش پنج میلیون ریال، دو دستگاه دوچرخه ثابت، دو دستگاه تردمیل و جوایز دیگری به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.
7458/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
قهرمانان همیشه قهرمان باقی می ماند