فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



بیحال و بی‌زبان شده این قاری عزیز/ یارب بحق عصمت زهرا شفا بده


به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس حمید‌رضا عباسی قاری بین‌المللی قرآن کریم چندی پیش در جریان سانحه تصادف به کما رفته و عموم ملت شریف ایران دعا‌گوی این قاری عزیز هستند.

روز گذشته تعدادی از مسئولان آستان قدس رضوی با حضور در بیمارستان طالقانی مشهد به عیادت از حمید‌رضا عباسی پرداختند. همچنین حجت‌الاسلام بهاءالدین عباسی زنجانی پدر این قاری پیشکسوت قرآن کریم شعری برای فرزند بیمارش سروده که در ادامه تقدیم می‌شود.

یارب کرم نما به دل ما صفا بده

یک ذره از خزانه غیبت عطا بده

بیحال و بی‌زبان شده این قاری عزیز

یارب بحق عصمت زهرا شفا بده

***
ای مؤمنین وادی عرفان دعا کنید

ما مانده‌ایم واله و حیران دعا کنید

در بستر اوفتاده حمیدرضای ما

بهر شفای قاری قرآن دعا کنید

همچنین تعدادی از اساتید قرآن مشهد و مسئولان آستان قدس رضوی با حضور در منزل حمید شاکر‌نژاد از این قاری بین‌المللی عیادت کردند. در این دیدار استاد سید‌مرتضی سادات فاطمی با تلاوت سوره‌ مبارکه حمد شفای این دو قاری را از خداوند منان خواستار شد که در ادامه فیلم آن تقدیم می‌شود.

 

 

انتهای پیام/

http://fna.ir/CTF8IK


ویدیو مرتبط :
یارب بحق پنج تن پاک معظم(باسوز صدای حاج باقری)